اعتراض دختر استادمحمد به اجرای بدون‌مجوز «آسید کاظم»


مانا استاد محمد فرزند زنده یاد محمود استاد محمد با اشاره به اینکه نمایش «آسید کاظم» به کارگردانی علیرضا استادی بدون اطلاع و هماهنگی با وی روی صحنه رفته است، عنوان کرد تنها به گروهی از دانشجویان دانشکده سوره برای اجرای این نمایشنامه در تماشاخانه...

مانا استاد محمد فرزند زنده یاد محمود استاد محمد با اشاره به اینکه نمایش «آسید کاظم» به کارگردانی علیرضا استادی بدون اطلاع و هماهنگی با وی روی صحنه رفته است، عنوان کرد تنها به گروهی از دانشجویان دانشکده سوره برای اجرای این نمایشنامه در تماشاخانه آو مجوز اجرا داده است.

مانا استادمحمد دختر زنده‌یاد محمود استادمحمد درباره اجرای نمایش «آسید کاظم» به کارگردانی علیرضا استادی که از 9 تیرماه اجرای خود را در برج میلاد آغاز کرده است گفت: در گفتگویی که آقای استادی با خبرگزاری مهر انجام داده، عنوان شده که نمایش «آسید کاظم» با اجازه خانواده استادمحمد روی صحنه رفته است در حالی که این ادعا صحت ندارد.

وی ادامه داد: زمانی که پدرم در قید حیات بود به این گروه برای اجرای «آسید کاظم» در جشنواره آیینی سنتی مجوز اجرا داده بود اما این مجوز مربوط به زمان حیات پدرم بود و فکر نمی کنم الان دیگر اعتبار داشته باشد. برای این اجرا هم هیچ صحبتی با من نشده است. من تنها به کار آقای محمودرضا رحیمی که سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران اجرا شد مجوز اجرا داده بودم اما برای این اجرا با وجودیکه کار همان گروه «کارگاه تئاتر 73» و مطمئنا متفاوت از اجرای قبلی است تاکنون هیچ صحبتی با من نشده است.

مانا استاد محمد درباره اجرای دیگری از نمایشنامه «آسید کاظم» که قرار است در ماه مبارک رمضان به صحنه برود، توضیح داد: سارا داروفروش که از دانشجویان دانشکده سوره است برای کارگردانی نمایش «آسید کاظم» به همراه دانشجویان این دانشکده در تماشاخانه آو از من مجوز اجرا گرفته است. در واقع تنها این گروه اجازه اجرای نمایش پدرم را در ماه مبارک رمضان دریافت کرده است. البته تاریخ اجرا را نمی دانم اما «آسید کاظم» قرار است در ایام ماه رمضان روی صحنه برود.

علیرضا استادی کارگردان نمایش «آسید کاظم» که به تازگی اجرای خود را در برج میلاد آغاز کرده است عنوان کرده بود که این اجرا با هماهنگی و مشورت مانا استادمحمد روی صحنه رفته و طبق قراری که با دختر این هنرمند فقید گذاشته اند تغییری در محتوای نمایشنامه داده نشده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر زیبای پرسپولیسی باتیپ و آرایش سرخپوستی ! / غوغا در استادیوم آزادی تهران !