معرفی اپلیکیشن آشنایی با اصطلاحات انگلیسی عامیانه آمریکایی


اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن با اصطلاحات انگلیسی آشنا شوید،  برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی را به شما معرفی خواهیم کرد. با در ادامه همراه باشید. آشنایی با زبان انگلیسی عامیانه به منظور رفع نیاز و برقراری ارتباط با...

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن با اصطلاحات انگلیسی آشنا شوید، برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی را به شما معرفی خواهیم کرد. با در ادامه همراه باشید.

آشنایی با زبان انگلیسی عامیانه به منظور رفع نیاز و برقراری ارتباط با افراد در جوامع انگلیسی زبان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اپلیکیشن انگلیسی عامیانه جزو یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه آموزش اصطلاحات محاوره‌ای به حساب می‌آید.

کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن با اصطلاحات، ضرب‌المثل‌ها، عبارت و کلمات عامیانه و روزمره زبان انگلیسی آشنا شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی بپردازیم.

برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی شامل ۶۰۰ عبارت می‌شود. در صفحه اصلی برنامه عبارات انگلیسی به همراه مفهوم و مثال قابل مشاهده خواهند بود. همچنین کاربران می‌توانند در صورت تمایل به تلفظ صحیح این عبارات نیز گوش کنند.

با کشیدن انگشت به سمت راست و یا چپ صفحه می‌توانید به عبارت بعدی و قبلی دسترسی داشته باشید. به منظور دسترسی آسان به عبارات مورد نظر خود آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کرده و عبارت مورد نظر را به لیست لایک شده ها اضافه کنید.

با لمس آیکون سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید به راحتی به عبارت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و یا آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از دیگر قابلیت‌های برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی می‌توان قابلیت جستجو فارسی و انگلیسی عبارات اشاره کرد.

معرفی اپلیکیشن آشنایی با اصطلاحات انگلیسی عامیانه آمریکایی

به منظور دسترسی به منوی برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی، آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس کنید. امکان تغییر ترتیب نمایش عبارات بر اساس حروف انگلیسی و یا فارسی توسط این منو فراهم آمده است. همچنین با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید از اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی فایل پشتیبان تهیه کنید.
معرفی اپلیکیشن آشنایی با اصطلاحات انگلیسی عامیانه آمریکایی

توجه داشته باید که در نسخه رایگان برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی کاربران تنها به ۲۰ عبارت اول دسترسی خواهند داشت. بنابراین به منظور مشاهده تمامی عبارات نیاز است تا با پرداخت هزینه این برنامه را به نسخه کامل ارتقا دهید.

دانلود برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی از کافه بازار

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این خواننده معروف باعث جدایی مهستی از همسرش شد / داستان خیانت به او چه بود؟! + عکس ها