نقد و بررسی کرم ضد چروک دور چشم افیسه گلنیک


نقد و بررسی کرم ضد چروک دور چشم افیسه گلنیک

Galenic Ophycee Anti Wrinkle Eye Care مزایا: آنتی اکسیدان های متنوع، مرطوب کننده معایب: وجود عطر، بسته بندی کاسه ای The post نقد و بررسی کرم ضد چروک دور چشم افیسه گلنیک appeared first on مجله زیبایی بهرو: زیبایی، مد و استایل.

گلنیک برند آرایشی بهداشتی مراقبت از پوست کشور فرانسه می باشد. یکی از محصولات این شرکت کرم ضد چروک دور چشم افیسه گلنیک می باشد که در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

قبل از بررسی مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک دور چشم افیسه گلنیک لازم به ذکر است که از محصولات ضد چروک با هر برندی انتظار معجزه نداشته باشید، پس با نگاهی واقع بینانه به سراغ محصولات ضد چروک بروید. در این محصول از ترکیبات نرم کننده و جذب کننده رطوبت نظیر گلیسرین،الکل ARACHIDYL و روغن آفتابگردان استفاده شده است که پس از استفاده پوست را نرم و لطیف می­ کند. ویتامین ای غشای سلولی را از صدمات اکسیداتیو محافظت می کند و همچنین از تخریب کلاژن جلوگیری می کند. ویتامین ای در محصولات با نام های توکوفرول استات، توکوفرول ارائه می شود، در حقیقت توکوفرول نوعی آنتی اکسیدان است که برای بهبود خطوط ریز ایجاد شده روی پوست بسیار موثر است. عصاره جلبک آبی موجب بازسازی سلول های پوستی می شود و دارای خاصیت بالای محافظتی و آنتی اکسیدانی می باشد. صمغ xanthan از مواد تشکیل دهنده طبیعی برای تقویت بافت و ایجاد ثبات امولسیون است. هیدروکسید سدیم یک ماده بسیار قلیایی است که در لوازم آرایشی به مقدار بسیار کمی مورد استفاده قرار می گیرد، pH محصول را ثابت نگه می دارد و از آن بعنوان عامل پاک کننده و دناتوره استفاده می شود. در غلظت های بالا ممکن است حساسیت پوستی ایجاد کند. کرم ضد چروک دور چشم افیسه بدون هیچ محدودیت سنی، برای دور چشم ارائه شده و ایراد وارده به این محصول یکی وجود عطر در آن است که موجب بروز حساسیت می شود و همچنین بسته بندی کاسه ای برای محصولی که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن آنتی اکسیدان ها هستند هیچ توجیه علمی قابل قبولی ندارد. شاید بعضی ها از محصولات کاسه ای بیشتر خوششان بیاید (به همین دلیل انگیزه کمپانی ها برای بسته بندی کاسه ای محصولات بالا می رود) ولی این بسته بندی نه تنها هیچ مزیتی به سایر انواع بسته بندی ها ندارد، بلکه باعث بالا رفتن احتمال آلودگی میکروبی، کاهش پایداری فیزیکی محصول و مهم تر از همه تخریب آنتی اکسیدان های این محصول می شود.

EC (Environment Canada). 2008. Domestic Substances List Categorization. Canadian Environmental Protection Act (CEPA) Environmental Registry.

CIR (Cosmetic Ingredient Review). 2006. CIR Compendium, containing abstracts, discussions, and conclusions of CIR cosmetic ingredient safety assessments. Washington DC.

Pediatric Dermatology, January-February 2013, pages 42-50

Galenic Ophycee Anti Wrinkle Eye Care
امتیاز بر اساس مواد تشکیل دهنده مفید
7
امتیاز بر اساس مواد تشکیل دهنده مضر
4
مزایا آنتی اکسیدان های متنوع مرطوب کننده
معایب وجود عطر بسته بندی کاسه ای
5.5
نمره بهرو

نقد و بررسی کرم ضد چروک دور چشم افیسه گلنیک was last modified: اردیبهشت 21ام, 1396 by سپیده زارع دلاور

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن زیبا و خوش پوش علیرضا نیکبخت در جشن سالگرد ازدواجشان !