راهنمای خرید انواع مبلمان


راهنمای خرید انواع مبلمان

راهنمای خرید مبل خوب و با کیفیت موضوع این مقاله از هاو کن یو است که شما علاوه بر آشنایی با نکات و موارد مختلف برای خرید مبلمان با انواع مبلمان و اصلاحات و همچنین مواردی که برای خرید مبلمان با کیفیت، باید دقت کنید خواهید آموخت. برای بررسی این موارد با هاو کن یو همراه باشید. در این مقاله ابتدا به سراغ...

در این مقاله ابتدا به سراغ انواع مبلمان و همچنین نکاتی که قبل از خرید مبلمان باید دقت داشته باشید خواهیم پرداخت و سپس با چوب ها و مواردی که به هنگام خرید مبل باید آن ها را مورد بررسی و توجه قرار دهید خواهیم پرداخت.

شما بخش بزرگ از عمر خود را با مبلمان و البته موارد مشابه همراه هستید که عمدتا برای نشستن از آن ها استفاده می کنید که از همین نظر باید از تمام توانایی خود برای خرید آن ها بهره مند شوید.

آشنایی با انواع مبلمان
1 راهنمای خرید انواع مبلمان
راهنمای خرید مبل – هاو کن یو
2 راهنمای خرید انواع مبلمان
راهنمای خرید مبل – هاو کن یو
راهنمای خرید انواع مبلمانراهنمای خرید مبل – هاو کن یو
نکات مهم قبل از خرید مبلمان

فضای مورد نیاز:

راهنمای خرید مبل – هاو کن یو
4

نکته مورد توجه بدی کاربردی است که این مبلمان ها برای شما دارند. در ابتدا بدانید که هدف شما از خرید این مبلکملان های چیست و برای چه منظور از آن ها استقاده می کنید؟ اگر قرار است روزانه ساعات متوالی را از این مبلمان ها استفاده کنید و یا اینکه مدام در دسترس کودکان و یا خود شما باشد پس مطمئنا گزینه مناسب تر مبلمان راحتی است. اما از سوی دیگر اگر قرار است در فضایی مجزا و صرفا برای مهمان های خود از مبلمان استفاده کنید می توانید از مبلمان استیل کمک بگیرید. یا اگر توانایی مالی و فضای کافی را در اختیار دارید هر دوی آن ها

نکته دیگر جابه جایی ها و یا اسباب کشی های شماست که چنانچه مستاجر هستید و م سالانه و یا چند سال یکبار خانه خود را تغییر می دهید پس بهتر است میلمانی را انتخاب کنید که هم حمل و نقل کردنشان آسان تر باشد و هم اینکه در جابه جایی ها کمترین آسیب را ببینند.

رنگ مبلمان:

راهنمای خرید مبل – هاو کن یو
6

چنانچه افراد مبتلا به مشکلات تنفسی در منزل دارید حتما این نکته را در رابطه با پارچه های به کار رفته بر روی مبلمان در نظر بگیرید که آسیب ها را در منزل خود تشدید نکنید. شاید انتخاب مبل چرمی همه ی این موارد را برای شما برطرف کند ضمن اینکه تمیز کردن آن ها نیز راحت تر است.

نکات مهم هنگام خرید مبلمان

شناخت چوب ها :

راهنمای خرید مبل – هاو کن یو
8

هنگام خرید به تمامی کار های انجام شده مبل یک نگاه اجمالی بیندازید. به دوخت ها و ضعیت برش ها و همچنین تراز بودن آن دقت کنید. ببینید سازنده تا چه اندازه به این موارد دقت کرده است و آیا با یک جنس اصیل روبه رو هستیم یا خیر. تمامی نکات را با نگاهی اجمالی زیر نظر داشته باشید.

نشستن بر روی مبل:

راهنمای خرید مبل – هاو کن یو
10

این قسمت از مبل نقش حیاطی در عمر مبلمان دارند. دقت کنید که این بخش به خود مبلمان و ساختمان آن متصل شده باشد و همچنین جنس آن هم از جنس همان اسکلت باشد. بر روی مبل بنشینید و دقت کنید که پایه ها علاوه بر این که در یک سطح هستند به هنگام اعمال نیرو دچار انحنا یا تغییر شکل نمی شوند.

کیفیت پارچه مبلمان:

12

بر روی مبلمان بنشینید و وانمود کنید که میخواهید چیزی از روی مبلمان بردارید. آیا کاملا راحت می توانید این کار را انجام دهید؟ سایز میز وسط با سایز فضای در نظر گرفته شده چقدر تطابق دارد و کیفیت ساخت آن چگونه است.

وزن مبلمان:

14

معمولا در مبلمان ها از فنر ها و یا موارد مشایه کمک گرفته می شود. بر روی مبلمان با دست نیرو وارد کنید. آیا با فشار دادن ساختمان مبل را لمس می کنید؟ این مورد نگران کننده است. شما کاربران هاو کن یو چنانچه با فشار دادن مبل متوجه می شوید که فرو رفتگی به سختی به حالت قبل خود باز می گردد باز هم شما باید نگران این مسئله باشید.

var addthis_config = ; var addthis_share = {}; var addthis_product = "wpp-5.3.4"; var wp_product_version = "wpp-5.3.4"; var wp_blog_version = "4.6.1"; var addthis_plugin_info = ,"page_info":}; if (typeof(addthis_config) == "undefined") { var addthis_config = ; } if (typeof(addthis_share) == "undefined") { var addthis_share = {}; } if (typeof(addthis_layers) == "undefined") { var addthis_layers = {}; } (function() { var at_interval = setInterval(function () { if(window.addthis) { clearInterval(at_interval); addthis.layers(addthis_layers); } },1000) }());
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
61

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران