امضای مقام ارشد عربستان بر دفتر یادبود شهدای خدمت


امضای مقام ارشد عربستان بر دفتر یادبود شهدای خدمت

اقتصادنیوز:روز سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ و در نخستین روز گشایش دفتر یادبود سانحه سقوط بالگرد شهید آیت الله دکتر رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه، «ولید الخریجی» قائم مقام وزیر خارجه سعودی به همراه معاون تشریفات وزارت خارجه این کشور با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران، ضمن امضا دفتر یادبود شهدای خدمت، با ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان، دولت و ملت ایران، برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روز سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ و در نخستین روز گشایش دفتر یادبود سانحه سقوط بالگرد شهید آیت الله دکتر رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه، «ولید الخریجی» قائم مقام وزیر خارجه سعودی به همراه معاون تشریفات وزارت خارجه این کشور با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران، ضمن امضا دفتر یادبود شهدای خدمت، با ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان، دولت و ملت ایران، برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

همچنین علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض در حاشیه این برنامه در سخنانی نسبت به حضور هیات سعودی در سفارت و ارسال پیام های تسلیت از سوی مقامات سعودی ابراز تشکر کرد.

در نخستین روز افتتاح دفتر یادبود شهدای خدمت، جمع کثیری از سفرای کشورهای اسلامی و عربی، آسیایی، آفریقایی و اروپایی با حضور در سفارت ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ایران دفتر یادبود شهدای خدمت را امضاء کردند.

مراسم امضای دفتر یادبود شهدای خدمت تا روز پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ در سفارت ایران در ریاض برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زلزله ریشتر بالا در میمند فارس + مقیاس و مختصات دقیقی زلزله