قتل پسر بعد از طلاق به دست پدر مسلح / دختر جوان دست به افشاگری قتل برادرش زد


قتل پسر بعد از طلاق به دست پدر مسلح / دختر جوان دست به افشاگری قتل برادرش زد

به گزارش رکنا، 30 مهر ماه سال ۱۴۰۲ به کلانتری خانی آباد خبر رسید مرد ۳۲ ساله‌ای به نام فرهاد در خانه پدری اش با شلیک گلوله کشته شده است . ماموران کلانتری به خانه قدیمی رفتند و جسد فرهاد که...

به گزارش رکنا، 30 مهر ماه سال ۱۴۰۲ به کلانتری خانی آباد خبر رسید مرد ۳۲ ساله‌ای به نام فرهاد در خانه پدری اش با شلیک گلوله کشته شده است .

ماموران کلانتری به خانه قدیمی رفتند و جسد فرهاد که در راه پله‌ها افتاده بود با دستور قضایی به پزشک قانونی منتقل شد و ماموران به پرس و جو از اعضای خانواده پرداختند.

پدر قربانی به نام فریبرز به ماموران گفت: پسرم دو سال قبل همسرش را طلاق داده بود و در باغی در شهریار به تنهایی زندگی می‌کرد .اما همیشه ما را عامل جدایی از همسرش می‌دانست. او به تازگی با یکی از دوستان صمیمی‌اش مشکل پیدا کرده و افسرده شده بود .حتی یک اسلحه خریده و آن را در خانه من پنهان کرده بود و می‌گفت می‌خواهد دست به قتل بزند. او حتی ‌می گفت خواهر ۱۳ ساله‌اش هم دیگر نباید به مدرسه برود .بهانه جویی‌های پسرم شدید شده و مادام با ما درگیر بود .

وی ادامه داد: امروز وقتی به خانه ما آمد حالش بد بود. او تریاک کشید و گفت تصمیم دارد خودکشی کند. تیغی را برداشت و به طبقه بالا رفت. اما یکباره از طبقه بالا صدای شلیک گلوله را شنیدم و متوجه شدم پسرم خودکشی کرده است.

مادر فرهاد نیز که شوکه بود و اشک می ریخت در بازجویی‌ها گفت: پسرم معتاد بود او به تازگی به مواد مخدر معتاد شده و بد رفتار شده بود.مدام به ما فحاشی می‌کرد و چند بار هم خواهرش را کتک زده بود که آخرین بار دست به خودکشی زد .

اظهارات خواهر نوجوان قربانی رازگشای جنایت

اظهارات خواهر ۱۳ ساله قربانی اما مسیر تحقیقات را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

دختر نوجوان گفت :درگیری میان پدر و برادرم بالا گرفت و پدرم اسلحه را برداشت و به طبقه بالا رفت که برادرم کشته شد .

با اظهارات ضد و نقیض اعضای خانواده شک پلیس دوچندان شد و فریبرد ۶۳ ساله بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل پسرش اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :پسرم بعد از جدایی از همسرش بد خلق شده بود. او ما را در طلاق همسرش مقصر می‌دانست و مدام به ما فحاشی می‌کرد او می گفت به تازگی با دوست صمیمی‌اش اختلاف پیدا کرد و از این موضوع عصبانی بود. آن روز وقتی به خانه‌مان آمد می‌گفت می‌خواهد یا من و مادرش را بکشد یا با اسلحه به سراغ دوستش برود و او را به قتل برساند که سعی کردم مانع او شوم. وقتی پسرم تیغ را برداشت و به طبقه بالا رفت من هم اسلحه ای را که او در خانه مان پنهان کرده بود برداشتم به طبقه بالا رفتم تا مانع او شوم .اما با هم درگیر شدیم و دستم ناخواسته روی ماشه رفت و دو تیر با پسرم برخورد کرد. باور کنید من قصد کشتن او را نداشتم .من به طبقه بالا رفته بودم تا او را از خودکشی منصرف کنم .

این مرد گفت: پسرم همیشه ما را اذیت می‌کرد. حتی چند سال قبل خواهر بزرگش را با قمه زخمی کرده بود. او همسرش را هم همیشه کتک می‌زد و به همین خاطر همسرش از او جدا شد .او در بازی قمار همه دارایی اش را باخته بود و من حتی ماشینم را فروختم تا بدهی او را بپردازم.

پرونده مرد میانسال با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که کارشناسان اسلحه شناسی در گزارشی اعلام کرده‌اند تیر از فاصله دور و عمدی شلیک شده است.


قتل پسر بعد از طلاق به دست پدر مسلح / دختر جوان دست به افشاگری قتل برادرش زد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قاتل دختر 16 ساله آزاد شد + عکس و اسم قاتل