محدودیت‌های ترافیکی از امشب اعمال می‌شود


محدودیت‌های ترافیکی از امشب اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و همراهانشان در روز دوم خرداد ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در خصوص تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور، آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در تهران گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه برگزاری مراسم تشییع از ۴:۳۰ صبح چهارشنبه در سه حلقه اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور فقید شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان را تشریح کرد.

وی درباره دامنه این محدودیت‌ها گفت: از شرق تهران محدودیت حلقه اول از خیابان ولیعصر (عج)، محدودیت ترافیکی حلقه دوم از میدان فردوسی و محدودیت ترافیکی حلقه سوم از بزرگراه امام علی و دماوند آغاز می‌شود. از غرب تهران نیز محدودیت حلقه اول از خیابان آزادی تقاطع زارع آغاز می‌شود و بر این اساس پلیس به هیچ عنوان اجازه تردد را به خودرو‌های عبور در خیابان کارگر نخواهد داد. حلقه دوم از محدوده نواب و آزادی آغاز شده و حلقه سوم نیز مربوط به سه راه فرودگاه است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از شمال تهران در حلقه اول از خیابان کارگر و بلوار کشاورز و خیابان کریمخان، در حلقه دوم از خیابان فاطمی و در حلقه سوم از میدان گل‌ها و گمنام آغاز می‌شود. از محدوده جنوب نیز محدودیت‌ها در حلقه اول از خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، در حلقه دوم از لبافی نژاد و در حلقه سوم از خیابان جمهوری شکل می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح در محدوده حلقه اول اجرا خواهد شد. همچنین توقف خودرو‌ها از ساعت ۲۴ امشب در داخل محدوده حلقه اول یعنی از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ممنوع است.

موسوی پور در خصوص مسیر‌های جایگزین تردد نیز گفت: خیابان مفتح، بزرگراه امام علی به جنوب، زیر گذر تونل توحید، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز است. اما از شمال میدان آزادی، از پل جناح، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح اعمال محدودیت را خواهیم داشت.

محدودیت‌های ترافیکی از امشب اعمال می‌شود

وی افزود: همچنین برای آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴ امشب از خیابان وصال در خیابان انقلاب تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی ویژه‌ای جهت تردد و انتقال شهروندان در این روز تدارک ویژه‌ای دیده است، گفت: اتوبوس‌ها برای جابجایی شهروندان در بزرگراه سعیدی، محمدعلی جناح و رینگ داخلی و خارجی میدان آزادی مستقر خواهند شد. همچنین در طول مسیر نیز در خیابان‌های عمود بر خیابان آزادی نیز محل‌هایی مانند خیابان استاد معین، بخشی از بزرگراه یادگار منتهی به خیابان آزادی در ضلع شمال و در ضلع جنوب آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه آماده‌باش پلیس راهور از امشب آغاز شده و تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت، گفت: درخواست ما این است که شهروندان حتماً از حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو که در این روز فعال است برای حضور در مراسم وداع با آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت استفاده کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط بهره‌مندی سربازان دارای سه فرزند و بیشتر از معافیت و کسر خدمت+جزئیات