دستگیری بیش از 13 هزار خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر


دستگیری بیش از 13 هزار خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر

به گزارش رکنا،سردار "ایرج کاکاوند" به تشریح جزئیات اجرای مرحله هفتم طرح "آرامش در شهر" پرداخت و اظهار داشت: هفتمین مرحله از طرح آرامش در شهر در مورخ های 18 و 19 اردیبهشت ماه، با هماهنگی مراجع...

به گزارش رکنا،سردار "ایرج کاکاوند" به تشریح جزئیات اجرای مرحله هفتم طرح "آرامش در شهر" پرداخت و اظهار داشت: هفتمین مرحله از طرح آرامش در شهر در مورخ های 18 و 19 اردیبهشت ماه، با هماهنگی مراجع قضائی و بهره گیری از تمام استعداد و ظرفیت های درون و برون سازمانی در سراسر کشور، به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به ضرورت اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده به منظور ارتقاء میزان احساس آرامش و امنیت شهروندان اشاره و تاکید کرد: از آنجایی که پاکسازی چهره شهرها از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر همواره از جمله ماموریت های مورد تاکید فرمانده کل انتظامی کشور و نیز از مطالبات به حق مردم بوده است، بر همین اساس برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، با راه اندازی قرارگاه طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح های "آرامش در شهر" در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کاکاوند در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح نتایج حاصل از اجرای موفقیت آمیز مرحله هفتم طرح "آرامش در شهر" پرداخت و خاطر نشان ساخت: از زمان اجرای این طرح ظرف 48 ساعت، با تلاش و پیگیری شبانه روزی همکارانمان در رده های تخصصی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور و نیز همکاری سایر رده های انتظامی، بیش 9 هزار و 200 نفر معتاد متجاهر و 3 هزار و 700 نفر خرده فروش مواد مخدر در معابر عمومی و نقاط آلوده شهرها، جمع آوری و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اضافه کرد: همچنین در این طرح بیش از 4 تن و 500 کیلو انواع مواد مخدر کشف، تعداد 30 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و 168 نفر قاچاقچی و 2118 نفر از مرتبطین (نگهدارنده، حمل کننده و ...) نیز دستگیر و 49 باب منازل و پاتوق های پلاک قرمز، پلمب شد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه مبارزه با اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی شهروندان است، اظهارکرد: از شهروندان تقاضا داریم همچون گذشته با پلیس همکاری نموده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.


دستگیری بیش از 13 هزار خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آموزش 0 تا 100 بازی رایگان Hamster Kombat برای کسب درآمد