واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده نطنز + وضعیت مصدومان


واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده نطنز + وضعیت مصدومان

به گزارش رکنا،حسنعلی صالحیان در نطنز اظهار داشت: ساعت 1:18 بامداد امروز سه شنبه یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کاشان - نطنز بعد از مجتمع خدماتی گردشگری وادی بادرود از مسیر خود منحرف شد. وی در...

به گزارش رکنا،حسنعلی صالحیان در نطنز اظهار داشت: ساعت 1:18 بامداد امروز سه شنبه یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کاشان - نطنز بعد از مجتمع خدماتی گردشگری وادی بادرود از مسیر خود منحرف شد.

وی در بیان جزئیات این حادثه در محور کاشان - نطنز گفت: بر اثر انحراف اتوبوس تعداد 24 نفر از سرنشینان از ناحیه سر و دست و پا دچار مصدومیت شدند که عوامل اورژانس پس از دریافت خبر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت: در این سانحه رانندگی 14 تن از مصدومان با تلاش نیروهای امدادی در صحنه به صورت سرپایی مداوا شدند و 10نفر دیگر نیز جهت درمان تکمیلی به بیمارستان نطنز و بادرود منتقل شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس یادشده از شهر تهران به مقصد شهر یزد در حرکت بود، تصریح کرد: علت حادثه انحراف اتوبوس در محور آزادراه کاشان - نطنز توسط کارشناسان پلیس راه این محور در دست بررسی است.

صالحیان با بیان اینکه از تمام شهروندان، مسافران و رانندگان درخواست داریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی رانندگان و سرنشینان خودرو است.


واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده نطنز + وضعیت مصدومان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس زن جذاب و زیبای صادق بوقی ! / تا حالا ندیده اید !