پایان شرارت و وحشت آفرینی اوباش سابقه دار در میمه


پایان شرارت و وحشت آفرینی اوباش سابقه دار در میمه

به گزارش رکنا،سرهنگ "هادی کیان مهر" اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اقدامات مجرمانه اوباشی سابقه دار و تحت تعقیب در سطح شهرستان محرز و پس از هماهنگی با مرجع...

به گزارش رکنا،سرهنگ "هادی کیان مهر" اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اقدامات مجرمانه اوباشی سابقه دار و تحت تعقیب در سطح شهرستان محرز و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیری این فرد شرور در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به متواری بودن این فرد از این شهرستان، در نهایت با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و روز گذشته با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف چند قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه متهم، اضافه کرد: این فرد شرور ضمن ایجاد اوباش گری در سطح شهرستان، چند فقره سابقه سرقت نیز در کارنامه خود دارد.

سرهنگ کیان مهر در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و ضمن هشدار به مخلان امنیت عمومی، بر عزم جدی پلیس در برخورد قانونی با اشرار و افرادی که بخواهند به هر نحو امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره اندازند تأکید کرد.


پایان شرارت و وحشت آفرینی اوباش سابقه دار در میمه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا کبد چرب در کودکان زیاد شده است؟