آیت اله رئیسی جان خود را فدای ملت کرد


آیت اله رئیسی جان خود را فدای ملت کرد

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور  و همرانشان، تاکید کردند: آیت الله ابراهیم رییسی، رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود و در راه اعتلا و پیشرفت کشور، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر افشارچی استاندار زنجان در پی شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی و همراهان گرامی پیام تسلیت صادر کردند.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خادم ملت ایران، خادم الرضا(علیه السلام) حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران به شهادت رسید.

به راستی شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت به مردم، عاشقانه به دیدار معبود خود بشتابند.

آیت الله ابراهیم رییسی، رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود و در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد. رییس جمهوری که به ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی،ولایی و انقلابی معروف بود و رهبر معظم انقلاب نیز از حضور ایشان در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آنها تمجید کرده بودند.

اینجانبان با عرض تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب و خدوم حضرت آیت الله رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر( عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه ای(دام ظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنیم و رجای واثق داریم با استعانت از خداوند متعال، هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بزرگوار هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی درخواست داریم جهت تکریم از مقام شهدا به ویژه تجلیل و قدردانی از خادم خود در برنامه هایی که در سطح استان برگزار خواهد شد حضور پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکیۀ معاون‌الملک شکوه معماری به جا مانده از عصر قاجار+عکس