پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان در پی شهادت آیت‌ الله رییسی و همراهان ایشان


پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان در پی شهادت آیت‌ الله رییسی و همراهان ایشان

به گزارش رکنا، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، امروز ۳۱ اردیبهشت در پیامی شهادت آیت الله رییسی و همراهانش را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسمه...

به گزارش رکنا، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، امروز ۳۱ اردیبهشت در پیامی شهادت آیت الله رییسی و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز، جناب امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شماری از همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر، داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

آیت‌الله رئیسی رحمة‌الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند. مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

این ضایعه اسفبار مایه‌ تالم جامعه‌ فرهنگ، هنر و اهالی رسانه ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت‌الله رئیسی رحمةالله علیه در سالروز میلاد امام رضا(ع) همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس‌جمهور فقید در حین مأموریت به لقاءالله پیوستند و شهادت شماری از همراهان‌شان،را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

بدون شک، وجود آرامش بخش و تدبیر حضرت آیت الله خامنه ای همچون لنگرگاهی ثبات آفرین و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.


پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان در پی شهادت آیت‌ الله رییسی و همراهان ایشان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

با خواص شگفت انگیز شیره انگور آشنا شوید