اعتراف عجیب آقای مدیرعامل / تراکتورسازی بالاتر از سقف بودجه!


اعتراف عجیب آقای مدیرعامل / تراکتورسازی بالاتر از سقف بودجه!

به گزارش رکنا، بعد از حذف تراکتور از جام حذفی با شکست برابر مس رفسنجان، هواداران تراکتور به شدت علیه زنوزی مالک این باشگاه شعار دادند و شب گذشته باشگاه تراکتور با انتشار یک خبر مدعی شد باشگاه...

به گزارش رکنا، بعد از حذف تراکتور از جام حذفی با شکست برابر مس رفسنجان، هواداران تراکتور به شدت علیه زنوزی مالک این باشگاه شعار دادند و شب گذشته باشگاه تراکتور با انتشار یک خبر مدعی شد باشگاه به فروش گذاشته شده است.

در این بین هوشنگ نصیرزاده ، مدیرعامل باشگاه تراکتور ادعای عجیبی مطرح کرده است که می تواند برای این باشگاه دردسرساز شود: آقای زنوزی این فصل با احتساب پرواز اختصاصی و هزینه‌های دیگر 550 میلیارد هزینه خواهند کرد. اهانت‌هایی که به خانواده ایشان شد، ایشان را دل آزرده کرد. طبیعتا اتفاقات دیروز هم تاثیر داشت و این دفعه خیلی جدی است.

صحبت های نصیرزاده نشان می دهد تراکتور هم سقف بودجه را رعایت نکرده اما در ابتدای فصل هرگز صحبتی از این تیم نشد و سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال درگیر رعایت نکردن سقف بودجه بودند. حالا صحبت های مدیرعامل تراکتور می تواند قرمزهای تبریزی را دچار مشکل کند و پرونده این باشگاه را دوباره باز کند.


اعتراف عجیب آقای مدیرعامل / تراکتورسازی بالاتر از سقف بودجه!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دورتموند 0 - رئال‌مادرید 2/ جشن پانزدهمین قهرمانی رئال‌مادرید شد