مدیریت بحران خراسان‌رضوی: فعالیت سامانه بارشی قدرتمند از عصر/ امروز در خانه بمانید


مدیریت بحران خراسان‌رضوی: فعالیت سامانه بارشی قدرتمند از عصر/ امروز در خانه بمانید

فارس: در حالی که از دقایقی قبل، بارش باران در برخی نقاط مشهد آغاز شده سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از مردم مشهد خواست امروز در خانه بمانند. هم‌اکنون در بخش هایی از مشهد، بارش باران آغاز شده است. عباسی نیشابوری، سرپرست مدیریت...

فارس: در حالی که از دقایقی قبل، بارش باران در برخی نقاط مشهد آغاز شده سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از مردم مشهد خواست امروز در خانه بمانند.

هم‌اکنون در بخش هایی از مشهد، بارش باران آغاز شده است.

عباسی نیشابوری، سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در همین زمینه اظهار کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها فعالیت این سامانه در شهرستان‌های شمالی به‌ویژه سرخس و مشهد بیشتر خواهد بود، لذا توصیه می‌شود مردم در این مناطق به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیرضروری شهری و جاده‌ای خودداری کنند و یا لااقل تردد‌های خود را به حداقل برسانند.

این در حالی است که بر اساس هشدار نارنجی هواشناسی، بارش‌ها همچنان در خراسان رضوی فعال و شدید است و امروز، احتمال وقوع سیلاب در شهرهای استان در ساعات آینده وجود دارد.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)