روش جدید جیلبریک کردن پلی‌استیشن 4 با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی


روش جدید جیلبریک کردن پلی‌استیشن 4 با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد می‌توان پلی‌استیشن ۴ را با استفاده از یک تلویزیون هوشمند LG جیلبریک کرد و برای انجام این کار به چیزی جز یک اسمارت تی‌وی نیاز نیست. پیش از این نیز از رزبری پای و ESP32 برای جیلبریک کردن PS4 استفاده شده بود. این...

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد می‌توان پلی‌استیشن ۴ را با استفاده از یک تلویزیون هوشمند LG جیلبریک کرد و برای انجام این کار به چیزی جز یک اسمارت تی‌وی نیاز نیست. پیش از این نیز از رزبری پای و ESP32 برای جیلبریک کردن PS4 استفاده شده بود.

این روش جدید به یک تلویزیون هوشمند ال‌جی روت شده با استفاده از WebOS Homebrew Channel نیاز دارد. پس از نصب و اجرای Homebrew Channel، کاربر باید یک SSH server فعال کند و آپدیت‌های سیستمی را مسدود کند، زیرا این روش جیل‌بریک کردن پلی‌استیشن ۴ از طریق اترنت کار می‌کند. در نهایت با طی کردن مراحل مختلف، PPLFPwm mod بر روی پلی‌استیشن ۴ نصب و اجرا می‌شود.

روش جدید جیلبریک کردن PS4

با توجه به اینکه با روش PPLFPwm روبرو هستیم، جیل‌بریک پلی‌استیشن ۴ دائمی نیست و پس از هر بار ریبوت آن باید دوباره اجرا شود. در عین حال چالش‌هایی هم در خصوص داشتن تلویزیون هوشمند ال‌جی وجود دارد.

این روش بر روی تمامی اسمارت تی‌وی‌های ال‌جی کار نمی‌کند و باید سیستم‌عامل webOS آن از اواسط ۲۰۲۲ آپدیت نشده باشد. این روش تنها در خصوص تلویزیون‌هایی جواب می‌دهد که هرگز به اینترنت وصل نشده باشند یا دست‌کم آپدیت خودکار آنها قبل از میانه سال ۲۰۲۲ خاموش شده باشد.

هک پلی استیشن 4

روش جیل‌بریک کردن PPLFPwm پلی‌استیشن ۴ با فرمویر ۱۱.۰۰ این کنسول کار می‌کند.

صرف‌نظر از پیچیدگی‌ها و محدودیت‌های انجام این کار، جیلبریک کردن پلی‌استیشن ۴ از طریق تلویزیون در نوع خود تحسین‌برانگیز است. این روش نشان می‌دهد با یک دستگاه روت‌شده می‌توان دستگاه دیگری را روت کرد که تلاش و نوآوری کاربران برای دور زدن محدودیت‌ها را به خوبی بازتاب می‌دهد. در صورتی که به این روش علاقمند شده‌اید، می‌توانید ویدئو آن را اینجا ببینید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...