شکبیر از فصل جدید درآمدزایی خود پرده برداشت


میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی امیرکبیر در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

بورس‌نیوز:
شرکت پتروشیمی امیرکبیر با سرمایه ثبت شده ۳۶۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۸ هزار و ۶۹۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری نشان داد که در همین ابتدای سال روند درآمدزایی خود را می‌خواهد بالای ۳ هزار میلیارد تومان بنا کند.
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی امیرکبیر در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۲ هزار و ۷۶۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۰ درصدی همراه شد.
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی مارون از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «اتیلن» با یک هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "مارون" از فروش این محصول در فروردین‌ماه به دست آورد برابر با ۳۱ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «اتیلن»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «پلی‌اتیلن سنگین صادراتی» بود که ۷۵۷ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی مارون در ماه جاری از «برش‌های پروپان، دی اتیلن گلایکول، منو اتیلن گلایکول، پلی‌پروپیلن، پلی‌اتیلن سنگین، دی اتیلن گلایکول صادراتی و منو اتیلن گلایکول صادراتی» هم کسب درآمد کرد.
پایان مطلب
اشتراک گذاری :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی