ویدیوهای یک‌ساعته به تیک‌تاک می‌آیند


ویدیوهای یک‌ساعته به تیک‌تاک می‌آیند

ایتنا - این قابلیت تیک‌تاک را در رده شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب قرار می‌دهد و به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد ویدیوهایی را بارگذاری کنند که به مدت زمان بیشتری نیاز دارند، مانند برنامه‌های آموزشی یا ولاگ‌های خانوادگی و دانشگاهی که در یوتیوب محبوب هستند.


تیک‌تاک به برخی از کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوهای 60 دقیقه‌ای را در این پلتفرم آپلود کنند و این قابلیت می‌تواند برای یوتیوب و دیگر غول‌های استریم مشکل ایجاد کند.

این آزمایش اولین بار توسط تحلیلگر رسانه های اجتماعی مت ناوارا به صورت عمومی مشاهده شد و تیک‌تاک این ویژگی را برای TechCrunch تایید کرد.

مشخص نیست که این به روز رسانی در کدام مناطق در دسترس خواهد بود و آیا برای کاربران بیشتری نیز قابل دسترس خواهد بود یا خیر. این شرکت به تک‌کرانچ گفت که هیچ برنامه فوری برای در دسترس قرار دادن این ویژگی به طور گسترده ندارد.

این به روز رسانی آخرین تلاش پلتفرم رسانه‌های اجتماعی متعلق به چین برای گسترش محصولات خود به دلیل کاهش رشد کاربران است.

در حال حاضر، حداکثر 10 دقیقه مدت ویدئوها برای همه کاربران و 15 دقیقه برای برخی از تولیدکنندگان محتوا است، و رقبای تیک‌تاک، اینسناگرام ریلز و YouTube Shorts، زمان بارگذاری یکسانی را ارائه می‌دهند.

این قابلیت تیک‌تاک را در رده شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب قرار می‌دهد و به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد ویدیوهایی را بارگذاری کنند که به مدت زمان بیشتری نیاز دارند، مانند برنامه‌های آموزشی یا ولاگ‌های خانوادگی و دانشگاهی که در یوتیوب محبوب هستند.

یوتیوب از نظر تعداد کل کاربران در ایالات متحده از «تیک تاک» در جایگاه بالاتری قرار دارد. در نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقاتی «پیو» در سال گذشته، 83 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده گفتند که از «یوتیوب» استفاده می‌کنند. "، در حالی که 33٪ گفتند از تیک‌تاک استفاده می‌کنند.

در میان پاسخ دهندگان بین 18 تا 29 سال، 62 درصد از پاسخ دهندگان به پیو گفتند که از تیک‌تاک استفاده می‌کنند، در حالی که 93 درصد گفتند که از یوتیوب برای اولویت است.

اما تیک‌تاک از نظر تعداد دقیقه از یوتیوب جلوتر است، سال گذشته، کمپانی‌های Business Insider، eMarketer، پیش بینی کرد که در سال 2024، میانگین تعداد دقیقه استفاده شده توسط کاربران بزرگسال تیک‌تاک به آن خواهد رسید. 55 دقیقه در روز در پلتفرم - پنج دقیقه بیشتر از میانگین YouTube.

سارا لبو، تحلیلگر eMarketer در ماه دسامبر نوشت: «به دلیل محتوای کوتاه‌تر تیک‌تاک، این پلتفرم کاربران را در معرض خطر کشف محتوای دستکاری شده و کوتاه‌شده قرار می‌دهد و پلتفرم را برای تماشای نسخه کامل در یوتیوب ترک می‌کند.

او افزود: «افزایش مدت زمان ویدیو می‌تواند کاربر را از تماشای نیمی از مقاله ویدیویی در تیک‌تاک و تکمیل محتوا در یوتیوب باز دارد».

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...