وسط هفته به جای آخر هفته اروپا/ آغاز لالیگا 25-2024 در یک روز غیرعادی!


وسط هفته به جای آخر هفته اروپا/ آغاز لالیگا 25-2024 در یک روز غیرعادی!

برای اولین بار در چند دهه اخیر فصل جدید لالیگا در وسط هفته شروع خواهد شد که ممکن است با تعویق بازی رئال نیز همراه شود.

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا از چهارشنبه 14 آگوست (24 مرداد) و تنها یک ماه پس از پایان جام ملت‌های اروپا آغاز می‌شود.

برنامه فشرده باعث شده است که فدراسیون و اتحادیه لالیگا تصمیم بگیرند که بر خلاف معمول فصل در وسط هفته شروع شود. یعنی درست در روزی که قرار است سوپرجام فوتبال اروپا برگزار شود و اگر رئال قهرمان چمپیونزلیگ شده باشد، بازی هفته اول این تیم در لالیگا به تعویق می‌افتد.

2021059

یکی از مشکلات فصل 25-2024 لالیگا به برگزاری لیگ قهرمانان در دو هفته پایانی ژانویه بر می‌گردد یعنی تاریخی که در 4 سال گذشته برای برگزاری سوپرجام در عربستان اختصاص پیدا کرده است. رئال، مایورکا، بیلبائو و بارسا یا خیرونا در سوپرجام حاضر خواهند بود و در این بین قطعا رئال و بارسا یا خیرونا درگیر لیگ قهرمانان نیز هستند.

تیم‌ها در ژانویه یک هفته تعطیلی دارند و در صورت قهرمان شدن تیم مادریدی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، رئال باید در جام بین قاره‌ای حاضر شود که امسال با شکل و شمایلی جدید برگزار می‌شود. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به طور مستقیم در فینال خواهد بود، در حالی که بقیه کنفدراسیون‌ها برای فینالیست شدن مبارزه خواهند کرد. این بازی 18 دسامبر برگزار می‌شود.

در پایان فصل نیز قرار است بین 15 ژوئن تا 13 جولای جام باشگاه‌های جهان 2025 با فرمت جدید در آمریکا برگزار شود و از اسپانیا، رئال و اتلتیکو در این رقابت‌ها خواهند بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بلینگام:/ بازیکنان رئال می‌توانند حتی روی مریخ بازی کنند