خبر شوک برانگیز حماس برای تل آویو


خبر شوک برانگیز حماس برای تل آویو

حماس اعلام کرده است که برای مدتی طولانی آماده مقاومت در برابر دشمن هستیم و ۷۰ درصد اسرای صهیونیستی کشته شده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)خلیل الحیه»، رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس در گفتگو با شبکه المنار لبنان اظهار داشت:

«بعد از ۸ ماه از تجاوز به غزه، دشمن در نابودی مقاومت با وجود این همه جنایت و کمک از آمریکا شکست خورده است. مقاومت قادر خواهد بود که برای مدتی طولانی و ماه‌های متوالی به مقابله با اشغالگران صهیونیست و دفاع از ملت خود ادامه دهد.»

به گفته این مقام حماس، مقاومت آن بخش از توانمندی‌های آسیب دیده خود را بازسازی کرده است و می‌تواند خود با شرایط مختلف حسب امکانات خود وفق دهد و به دنبال توافقی هستیم که اسرایمان را در مقابل اسرای صهیونیستی آزاد کند.

الحیه افزود: «دشمن صهیونیستی می‌خواهد اسرای خود را با زور نظامی آزاد کند؛ اما در بمباران‌ها باعث کشته شدن ۷۰ درصد آنها شده است. جبهه‌های یمن، لبنان و عراق توقف حملات خود را منوط به توقف تجاوز به غزه کرده‌اند.وقتی با نیروهای مقاومت در منطقه دیدار می‌کنیم تاکید می‌کنیم که نبرد یکی است و مذاکرات هم یکی است.»

رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس همچنین تاکید کرد: «نبردی که دشمن خواهان طولانی کردن آن است، باید همه برای مدتی طولانی آماده باشند و ملت ما جز مقاومت و مبارزه انتخاب دیگری ندارد. هدف ما از مذاکرات، توقف کامل تجاوز، عقب نشینی کامل نظامیان اسرائیلی از نوار غزه و توافق برای مبادله اسرا بعد از آن است. طرح اخیری که به ما پیشنهاد شد، بسیار به خواسته‌هایمان نزدیک است اما دشمن نه به طرح نه میانجیگران احترامی نگذاشت. گذرگاه رفح به پادگان نظامی اسرائیلی تبدیل شده است و ما خواهان خارج ساختن همه اشغالگران از گذرگاه هستیم و غیر از این خروج را نمی‌پذیریم.»

ساعاتی پیش نیز، «عامیت هالوی» عضو کنست رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال ۱۴ تلویزیون این رژیم اذعان کرد که همه ۲۴ گردان حماس هنوز در نوار غزه حضور دارند و حتی یک گردان از آنها نابود نشده است.

اذعان این مقام صهیونیست در حالی است که گردان‌های قسام طی در تازه‌ترین عملیات خود از هدف قرار دادن دو دستگاه تانک دیگر ارتش اشغالگر با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ در شرق شهر جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

این گردان‌ها همچنین اعلام کرد که مرکز فرماندهی و دیده‌بانی اشغالگران را در شرق شهر جبالیا هدف حملات خمپاره‌ای و در عملیات دیگری نیز با مشارکت گردان‌های قدس محل استقرار توپخانه ارتش صهیونیستی را در شرق جبالیا را هدف قرار داده است.

همچنین سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که ستوان یکم ران یعبیتس ۳۹ ساله از نیروهای تیپ بیسلماخ در انفجاری در محدوده پیرامونی نوار غزه کشته شده است.

پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۱۵ نظامی خود در نبردهای دو جبهه شمالی فلسطین اشغالی و نوار غزه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داده و اعلام کرده بود که ۱۱ نظامی در محورهای مختلف جنگ در نوار غزه زخمی شده‌اند.

همچنین در عملیات مشترک دیگری میان گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس، یک دستگاه تانک میرکاوا با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفت و شماری از نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی پس از درگیری در اطراف این تانک کشته و یا زخمی شدند.

گردان‌های قسام نیز سه دستگاه تانک «میرکاوا ۴» را هم در شرق شهر جبالیا در شمال نوار غزه با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف حملات خود قرار دادند


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استفاده از دوچرخه و اسکوتر در تهران باید ترویج شود