قتل مادربزرگ تنها به دست نوه ناخلف / عمه ها خواستار قصاص شدند


قتل مادربزرگ تنها به دست نوه ناخلف / عمه ها خواستار قصاص شدند

به گزارش رکنا، ظهر 12 اسفند ماه سال ۱۴۰۱ زنی هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن مادر ۸۰ ساله‌اش به نام گلی خبر داد . این زن به ماموران گفت: مادر پیرم به تنهایی در خانه اش زندگی می کند...

به گزارش رکنا، ظهر 12 اسفند ماه سال ۱۴۰۱ زنی هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن مادر ۸۰ ساله‌اش به نام گلی خبر داد .

این زن به ماموران گفت: مادر پیرم به تنهایی در خانه اش زندگی می کند و من هر چند روز یکبار به خانه او در خیابان نظام آباد می‌رفتم و به او سر می‌زدم .امروز وقتی مقابل در رفتم مادرم در را باز نکرد. من که نگران شده بودم با کلید یدک در را باز کردم و با جسد مادرم روبه رو شدم که با پیچیده شدن روسری دور گردنش خفه شده است. مادرم با هیچکس مشکل نداشت و نمی‌دانم چه کسی او را کشته است .

با این تماس ماموران به خانه قدیمی پیرزن رفتند و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در این میان روشن شد دستگاه اکسیژن ساز پیرزن و گوشی موبایلش سرقت شده و این زن قربانی جنایت یک آشنا شده است .

در ادامه تحقیقات فاش شد آخرین بار نوه ۳۱ ساله وی به نام شهرام به خانه او رفته بود.

به این ترتیب شهرام ردیابی بازداشت شد و به قتل مادربزرگش اعتراف کرد.

اعتراف نوه ناخلف به قتل مادر بزرگ

و ی در بازجویی‌ها گفت: پدرم معتاد بود و به همین خاطر چند سال قبل فوت شد . مادربزرگم مادرم را در مرگ پدرم مقصر می‌دانست و همیشه پشت سر مادرم بدگویی می‌کرد. با اینکه چند سال قبل مادرم هم فوت شده بود مادربزرگم دست بردار نبود و همیشه پشت سر مادرم حرف می‌زد. به همین خاطر چند سالی بود با مادرم بزرگم قطع رابطه کرده بودم و به دیدنش نمی‌رفتم.

وی ادامه داد: آخرین بار ساعت ۷ صبح بود که تصمیم گرفتم به دیدن مادربزرگم بروم. پیش او رفتم و با او صحبت کردم .مادربزرگم تنها بود و گلایه داشت عمه هایم به او سر نمی‌زنند .او یکباره بار دیگر شروع به بدگویی پشت سر مادرم کرد .من که آن روز مخدر مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم یاد حرف‌های قدیمی مادربزرگم افتادم و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و او را خفه کردم .اما بعد از قتل بلافاصله پشیمان شدم.من می‌دانستم چه کار کنم و برای اینکه پلیس را گمراه کنم تا همه فکر کنند مادربزرگم قربانی سرقت شده، دستگاه اکسیژن ساز و گوشی موبایل او را برداشتم و از خانه خارج شدم.حتی نمی‌دانم آنها را چطور در خیابان رها کردم .من همسر و یک دختر دارم و به خاطر کینه قدیمی که از مادربزرگم داشتم دست به این کار زدم و حالا پشیمانم.

درخواست قصاص برای نوه ناخلف

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود .

این در حالی است که 3 عمه شهرام برای وی درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند.


قتل مادربزرگ تنها به دست نوه ناخلف / عمه ها خواستار قصاص شدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازگرداندن قاتل فراری از ترکیه به ایران / این قاتل همه فن حریف بود