زمان اعلام نتایج اولیه آزمون اختصاصی تربیت معلم


زمان اعلام نتایج اولیه آزمون اختصاصی تربیت معلم

وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری  آزمون اختصاصی تربیت معلم گفت: این آزمون در دهه اول اردیبهشت برگزار شد و تا سه هفته دیگر نتایج اولیه اعلام می‌شود.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون اختصاصی تربیت معلم

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه تقدیر از معلمان جهادگر درباره بازنگری اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در برنامه هفتم توسعه حکمی گنجانده شده است مبنی بر اینکه اساسنامه صندوق ذخیره باید بازنگری و شفاف شود همچنین حتما 80 درصد سهام صندوق در بورس عرضه خواهد شد تا شفاف سازی کامل اتفاق بیفتد.
وی افزود: امانت معلمان در اختیار صندوق ذخیره فرهنگیان است بنابراین باید به معلمان پاسخگو باشد و تمام تلاش خود را جهت احیا و ارتقای سرمایه معلمان به کار بگیرد.
صحرایی درباره برگزاری آزمون اختصاصی تربیت معلم عنوان کرد: این آزمون در دهه اول اردیبهشت برگزار شد و تا سه هفته دیگر نتایج اولیه اعلام می‌شود. 90 هزار نفر برای مصاحبه اولیه دعوت می‌شوند که 30 هزار دانشجو معلم از میان آنها انتخاب خواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون دبیری و هنرآموزی 28 اردیبهشت برگزار می‌شود و بیش از 330 هزار نفر در این آزمون با یکدیگر رقابت خواهند کرد و 25 هزار دبیر برای مدارس انتخاب می‌شوند. یک ماه بعد از برگزاری آزمون نتایج آن اعلام خواهد شد./فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش پیشکسوت پرسپولیس به شایعه بازداشتش