حجت‌الاسلام سلیمی: رای‌گیری الکترونیکی موجب سهولت انتخابات شد


حجت‌الاسلام سلیمی: رای‌گیری الکترونیکی موجب سهولت انتخابات شد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران رأی‌گیری الکترونیکی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رأی‌گیری الکترونیکی موجب سهولت فرآیند انتخابات شد.

حجت‌الاسلام سلیمی: رای‌گیری الکترونیکی موجب سهولت انتخابات شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به «فرآیند انتخابات الکترونیکی دور دوم مجلس شورای اسلامی»، گفت: از وزارت کشور، شورای نگهبان و دیگر عوامل به جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی تشکر می‌کنم.


وی افزود: در این انتخابات شاهد سرعت و دقت بی‌نظیری بودیم. در شمارش دستی قاعدتاً اشتباه رخ می‌دهد اما رأی‌گیری الکترونیکی از این اشتباهات جلوگیری کرد و جای هیچ اما و اگری باقی نگذاشت.


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجریان و افرادی که پای صندوق بودند کمتر اذیت شدند. جالب این است که رای‌دهندگان نیز راحت‌تر بودند. در رأی‌گیری کاغذی نوشتن لیست زمان‌بر بود و بسیاری از افراد کل لیست را به همین دلیل نمی‌نوشتند اما این روش موجب سهولت امر بر رأی‌دهندگان شد.


سلیمی با بیان این‌که انتخابات الکترونیکی الگوی خوبی بود، گفت: امیدوارم مقدمات این امر در همه انتخابات مهیا شود. رأی‌گیری الکترونیکی را در انتخابات شوراها نیز می‌توان اجرا کرد. این روش موجب جلب اعتماد مردم، انتخاب‌شوندگان و سهولت کار مجریان می‌شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: به نوبه خودم صمیمانه از وزارت کشور، وزارت ارتباطات، شورای محترم نگهبان، نیروهای خدوم امنیتی، رسانه‌ها و تمام دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم/ آخرین خبرها از چهارمین روز ثبت‌نام نامزدها در انتخابات