یک خبرنگار به همراه خانواده اش در غزه شهید شد


یک خبرنگار به همراه خانواده اش در غزه شهید شد
اقتصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی فلسطین از شهادت یکی دیگر از خبرنگاران در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزاش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه «بهاء عکاشه» خبرنگار فلسطینی همراه با همسر و فرزندش به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۳ نفر افزایش یافت.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین ضافه کرد: تاکنون ده ها خبرنگار دیگر نیز در جریان پوشش خبری جنگ علیه غزه زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش، از ابتدای حمله علیه ساکنان غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، نظامیان رژیم صهیونیستی شمار زیادی از خبرنگاران را نیز بازداشت کرده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

خبر مرتبط
اسرائیل تخریب کامل غزه را آغاز کرد/ دیده‌بان حقوق بشر هشدار داد

اقتصادنیوز: دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی در راستای تکمیل تخریب شهر غزه با بمباران و گلوله باران گسترده، ساکنان محله «الزیتون» در شرق این شهر غزه را بار دیگر مجبور به کوچ از مناطق زندگی خود می کند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته