انتقاد تند یک امام جمعه از به تاخیر افتادن ازدواج دختران به این بهانه


انتقاد تند یک امام جمعه از به تاخیر افتادن ازدواج دختران به این بهانه

اقتصادنیوز: امام جمعه سپیدان با بیان اینکه نباید به بهانه تحصیل، ازدواج دخترانمان را به تأخیر بیندازیم گفت: پیشرفت در زندگی منافاتی با پیشرفت تحصیلی ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید محمد یوسف افروغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سپیدان با اشاره به روز دختر و با بیان اینکه دختر در اندیشه اسلامی جایگاهی ویژه دارد گفت: در فرهنگ دینی ما وقتی زنی فرزند دختر به دنیا می‌آورد آن را از خوش‌یمنی زن می‌دانند یا دختر را مایه برکت و رحمت برای والدین می‌دانند.

امام جمعه سپیدان با بیان اینکه نباید به بهانه تحصیل، ازدواج دخترانمان را به تأخیر بیندازیم گفت: پیشرفت در زندگی منافاتی با پیشرفت تحصیلی ندارد.

وی افزود: حضرت معصومه (س) عالمه، عاقله و عارفه هستند؛ هرچند هر سه صفت در عقل جمع می‌شوند.

خبر مرتبط
غزه نشان داد دشمن تا چه حد با انسانیت دشمنی دارد

اقتصاد نیوز :خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت‌های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشورهای غربی رنگ ببازد.

حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه از دختران تأثیر گذار در ساخت تمدن اسلامی و جریان ساز و انقلابی است گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید به معرفی ابعاد شخصیتی و به الگو پردازی از وی بپردازند.

وی در خصوص تحولات منطقه گفت: رهبر انقلاب حج امسال را حج برائت فرمودند و با توجه به بیداری غربی و جهانی و حضور مسلمانان از سراسر دنیا حج امسال قدرتی برای شکست اسرائیل و آمریکا خواهد شد.

افروغی سفر بارزانی به ایران را دارای اهمیت خاصی دانست که می‌تواند در اجرای توافق امنیتی ایران و عراق تأثیر گذار باشد و برای پاکسازی فعالیت ضد ایرانی در اقلیم و تقویت جبهه مقاومت تأثیر بسزایی دارد.

حجت السلام سید محمد یوسف افروغی با بیان دلایلی گفت: نشانه‌های شکست آمریکا را به وضوح می‌توان در نبرد غزه دید؛ زیرا اولاً ۸۸ نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواستار ممنوعیت فروش تسلیحات به اسرائیل شدند؛ دوماً ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ در حال برگشت است در حالی که یمن برای کنترل آب‌های منطقه همچنان فعال است؛ دلیل بعدی این است که گروه مقاومت و جهادی و مسلح بحرین نیز با اولین حمله پهپاد بر علیه منافع اسرائیل به جبهه مقاومت پیوستند و این نیروی تازه نفس بر کابوس اسرائیل می‌افزاید.

وی افزود: دلیل چهارم این است که ترکیه بعد از ماه‌ها دوگانه عمل کردن در قبال اسرائیل به جمع‌بندی قطع کامل تجاری و اقتصادی با اسرائیل رسیده و این در قطع رگ‌های حیاتی اقتصاد اسرائیل مؤثر است.

امام جمعه سپیدان بیان کرد: نکته پنجم این است که رئیس جمهور کلمبیا در روز جهانی کارگر اعلام کرد از فردا کلیه روابط تجاری و اقتصادی خود را با اسرائیل قطع خواهد و کلمبیا می‌تواند در الگودهی به کشورهای آمریکای لاتین زنگ خطری برای استکبار جهانی باشد و اینها همه نشانه‌های خوبی برای تغییر موازنه قدرت در جهان به نفع جبهه مقاومت و ایران عزیز خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

من خیلی از این آویزهای می سازم و همه آنها را می فروشم! ایده استفاده مجدد از درب پلاستیک...