آیت الله رئیسی: مجلس و دولت قوی، می‌تواند ایران قوی را رقم بزند


آیت الله رئیسی: مجلس و دولت قوی، می‌تواند ایران قوی را رقم بزند

رئیس جمهور با بیان اینکه امیدوارم با رای مردم، مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شده و مجلسی قوی شکل گیرد، اظهار داشت: مجلس قوی می‌تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند، ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد. مجلس قوی در کنار دولت قوی می تواند ایرانی قوی را رقم بزند.

آیت الله رئیسی: مجلس و دولت قوی، می‌تواند ایران قوی را رقم بزند

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز جمعه با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کرد.

آیت الله رئیسی پس از ثبت رای خود گفت: انتخاباتی امن سالم و مشارکتی، آن چنان که رهبری فرمودند در حال برگزاری است.

رئیس جمهور تاکید کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که نظام ما مبتنی بر رای و نظر مردم بود و شکل گیری همه نهاد ها در این کشور مبتنی بر رای مردم است ،دیگران قیافه دموکراسی می گیرند و حرف از رای مردم می زنند، ولی نظام جمهوری اسلامی عمل می کند.

وی تاکید کرد: دلیل حقد و کینه دشمنان این است که می بینند نظام اسلامی مبتنی بر رای و اراده مردم است، امیدوارم با رای مردم، مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شده و مجلسی قوی شکل گیرد. مجلس قوی می‌تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند، ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد. مجلس قوی در کنار دولت قوی می تواند ایرانی قوی را رقم بزند.

بر این اساس بامداد روز گذشته آیت الله سید ابراهیم رئیسی در رأس هیأتی بلندپایه با حضور تعدادی از اعضای کابینه دولت سیزدهم برای دومین دور سفرهای استانی و پانزدهمین سفر استانی، به قم سفر کرد./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ابراز همدردی چین با دولت و ملت ایران