رای الکترونیکی چیست ؟ چگونه الکترونیکی رای بدهم ؟


رای الکترونیکی چیست ؟ چگونه الکترونیکی رای بدهم ؟

رای الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس آغاز شد . ویدئوی آموزش رای الکترونیکی را در ادامه مشاهده می کنید.

نحوه رای دادن الکترونیکی

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور، پس از اعلام شروع رسمی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و بازدید از ستاد انتخابات کشور، رأی خود را به شکل الکترونیکی ثبت کرد.

بنابر روایت ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۲ حوزه انتخابیه در حال برگزاری است. در تهران و هفت حوزه انتخابیه دیگر انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وحیدی وزیر کشور همچنین گفت: ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (س), آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با عنایت ذات باری تعالی و به نام نامی حضرت بقیه الله الاعظم انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

بنا به روایت مهر، وی افزود : انشالله که این مرحله هم مانند مرحله قبل باشکوه و با عظمت برگزار خواهد شد و مردم شریف ما در پای صندوق‌های رای نتایج گرانبهایی را با انتخاب ۴۵ نمایندگان مجلس شورای اسلامی انشالله به اتمام برسانند و کار ناتمام انشالله امروز به اتمام می‌رسد.

وزیر کشور تاکید کرد: برای همه عزیزان در همه شعب که مشغول کار هستند و هیات های اجرایی و بازرسان و هیئت‌های نظارت و فرمانداران و نمایندگان آنها و استانداران و ستادهای هیات های اجرایی و ستادهای هماهنگ کننده و ستادهای تبلیغاتی در همه جا آرزوی موفقیت و توفیق داریم تا در خدمت به مردم شریف در اخذ رای آنها که امانت الهی است، بیش از پیش موفق باشند.

منبع:خبرآنلاین



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واکنش AFC به شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی