بروزرسانی واتساپ دست روی رنگ و آیکون‌ها گذاشت!


بروزرسانی واتساپ دست روی رنگ و آیکون‌ها گذاشت!

متا با انتشار آپدیت جدید واتساپ، تغییرات نسبتاً زیادی در رابط کاربری این پیام‌رسان اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واتساپ طی سال‌های گذشته تغییرات ظاهری زیادی دریافت کرده است و آخرین مورد از این تغییرات عمده در سال ۲۰۲۱ اعمال شد. حالا متا بار دیگر دست به‌کار شده و جانی تازه به ظاهر این اپلیکیشن بخشیده است.

برخی از تغییرات ظاهری واتساپ هم‌اکنون دردسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفته‌اند و برخی دیگر به‌زودی از راه خواهند رسید.

بروزرسانی واتساپ دست روی رنگ و آیکون‌ها گذاشت!

متا اعلام کرد طراحی واتساپ به‌روزرسانی می‌شود تا ظاهری تازه، ساده و قابل‌دسترس داشته باشد. این پیام‌رسان برای رسیدن به هدف مذکور مجموعه‌ای از تغییرات را اعمال کرده است که ازجمله می‌توان به پالت رنگی جدید اشاره کرد.

واتساپ می‌گوید علاوه‌بر استفاده از تناژ سبز یک‌دست‌تر، استفاده از رنگ‌های خنثی را افزایش داده است. این موضوع به اپلیکیشن مذکور اجازه می‌دهد با دقت بیشتری انتخاب کند که رنگ سبز در کجا قرار بگیرد.

بروزرسانی واتساپ دست روی رنگ و آیکون‌ها گذاشت!

رابط کاربری به‌روزشده‌ی واتساپ؛ سمت راست اندوید، سمت چپ iOS

دارک مود واتساپ به‌روزرسانی قابل‌توجهی دریافت کرده و این پیام‌رسان با افزایش کنتراست و استفاده از تُن‌های تیره‌تر، سیاهی حالت تیره را عمیق‌تر کرده است.

به‌نظر می‌رسد آیکون‌ها، تصاویر و پس‌زمینه‌ی چت در پیام‌رسان محبوب تحت مالکیت متا به‌روزرسانی شده‌اند. اکنون آیکون‌ها ظاهر گردتری دارند و تصاویر از انیمیشن‌های جذاب‌تر بهره می‌برند. تیم توسعه‌دهنده، طرح پیش‌فرض پس‌زمینه‌ی چت‌ها را نیز به‌روزرسانی کرده است.

تغییرات ظاهری جدید واتساپ در هر دو نسخه‌ی اندروید و iOS اعمال شده‌اند. البته برخی ویژگی‌ها فقط دردسترس کاربران یکی از این سیستم‌عامل‌ها قرار دارند. به‌عنوان مثال، چیدمان جدید برای ارسال فایل فقط برای iOS ارائه شده است و در نسخه‌ی اندروید شاهد نوار ناوبری جدیدی در پایین صفحه هستیم.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1904936

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش وزیر ارتباطات از سفر به مسکو