گلستان پیشرو در انتخابات دوم


گلستان پیشرو در انتخابات دوم

استاندار گلستان گفت: با فرارسیدن دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی، استان گلستان و حوزه انتخابیه گنبد کاووس آماده وعده دیدار در پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان صبح امروز 21 اردیبهشت گفت: با فرارسیدن روز اخذ رای در دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی شعب حوزه انتخابیه گنبد کاووس همانند روز 11 اسفند سال گذشته قبل از ساعت 8 صبح بصورت 100 درصدی آنلاین و آماده اخذ رای از واجدین بودند.

وی افزود: در دقایق اولیه صبح امروز نیز وزیر محترم کشور و رئیس هیأت بازرسی انتخابات کشور نیز با تماس های تلفنی جداگانه از عوامل اجرایی این مرحله از انتخابات قدر دانی کردند.

دکتر زنگانه تصریح کرد: امروز 230 شعبه راگیری در حوزه انتخابیه گنبد کاووس برای انتخاب نماینده مردم شریف این حوزه مشغول به فعالیت هستند که تا ساعت 8 صبح 99 درصد آنان صورتجلسه آغاز اخذ رای را تکمیل کرده اند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: از تمامی واجدین شرایط می خواهیم همانند اولین مرحله برای استان گلستان افتخار آفرینی کنند.

وی با اشاره به تنوع قومیتی و مذهبی در این حوزه آنرا یکی از نمادهای سرزمین برادری دانست و گفت: از مردم شریف این حوزه انتخابیه می‌خواهیم در ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیاندازد.

دکتر زنگانه همچنین از نامزدها و طرفداران آنان خواست با رعایت قانون به سلامت و امنیت انتخابات کمک کرده و استان گلستان را همچون گذشته سربلند و با افتخار به ثبت برسانند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تقویم برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1403