شیائومی مشخصات گوشی پوکو F6 Pro خود را فاش کرد؛ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و دوربین سه‌گانه


شیائومی مشخصات گوشی پوکو F6 Pro خود را فاش کرد؛ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و دوربین سه‌گانه

اطلاعاتی که به تازگی از سوی شیائومی منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو F6 Pro این شرکت قرار است عرضه مجددی از یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش آن باشد. براساس این اطلاعات شیائومی قصد دارد این محصول جدید خود در خانواده پوکو را با ویژگی‌‌ها و...

اطلاعاتی که به تازگی از سوی شیائومی منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو F6 Pro این شرکت قرار است عرضه مجددی از یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش آن باشد. براساس این اطلاعات شیائومی قصد دارد این محصول جدید خود در خانواده پوکو را با ویژگی‌‌ها و قابلیت‌های مشابه با گوشی ردمی K70 روانه بازار کند. به این ترتیب اکنون می‌توان از تمامی مشخصات این گوشی آگاهی پیدا کرد.

ساعاتی پیش با انتشار اطلاعاتی از سوی شیائومی مشخص شد که این شرکت این روزها مشغول تولید گوشی جدیدی با عنوان پوکو F6 Pro است و باید تا چند هفته دیگر منتظر معرفی و عرضه آن به بازار باشیم. در بخشی از اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت می‌توان به کدنام این گوشی دسترسی پیدا کرد که تایید می‌کند آن عرضه دوباره‌ای از گوشی ردمی K70 است. این موضوع سبب شده است پیش از مراسم معرفی بتوان به اطلاعات کاملی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی دسترسی پیدا کرد.

براساس گزارش Gsmarena، اطلاعات جدید منتشر شده از سوی شیائومی نشان می‌دهد که هم اکنون گوشی پوکو F6 Pro در مراحل تولید قرار دارد و برای آن کدنام Vermeer انتخاب شده است. این کدنام پیش از این برای گوشی ردمی K70 انتخاب شده بود. با توجه به اینکه شیائومی هیچگاه از کدنام تکراری برای محصولات مختلف خود استفاده نمی‌کند می‌توان گفت دو گوشی ردمی K70 و پوکو F6 Pro محصولاتی مشابه هستند که ویژگی‌ها و قابلیت‌های تقریباً یکسانی نیز خواهند داشت.

شیائومی مشخصات گوشی پوکو F6 Pro خود را فاش کرد؛ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و دوربین سه‌گانه

به این ترتیب باید گفت گوشی پوکو F6 Pro در هنگام عرضه دارای تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل دو و نمایشگر 6.67 اینچی OLED با وضوح QHD+ یا 1440 در 3200 پیکسلی خواهد بود. بنچمارک Geekbench نیز چندی پیش تایید کرد که این گوشی در بهترین پیکربندی خود دارای 16 گیگابایت حافظه رم است. دوربین اصلی سه‌گانه و مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی و همچنین دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی با لنز با زاویه دید فوق عریض و ماکرو و همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، از دیگر قابلیت‌های مورد انتظار این گوشی است.

باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 120 واتی، سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و سیستم عامل اندروید 14 از دیگر قابلیت‌های گوشی ردمی K70 است که انتظار می‌رود در گوشی پوکو F6 Pro نیز شاهد حضور آن‌ها باشیم. گوشی ردمی K70 در اواخر سال گذشته میلادی توسط شیائومی معرفی و عرضه شد.

خوشبختانه شیائومی اعلام کرده است که گوشی پوکو F6 Pro قرار است به صورت جهانی عرضه شود. به این ترتیب علاقه‌مندان به این گوشی می‌توانند آن را در نقاط مختلف دنیا در اختیار داشته باشند. گزارشی که چندی پیش در دسترس قرار گرفت نشان می‌داد که شیائومی قصد دارد گوشی پوکو F6 Pro را در ماه ژوئن معرفی کند. انتظار می‌رود چند هفته پس از معرفی این گوشی شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

شیائومی چندی پیش گوشی دیگری با عنوان پوکو X6 Pro را معرفی و عرضه کرد که عرضه مجددی از گوشی ردمی K70E بود. البته برای این گوشی باتری کوچک‌تری در نظر گرفته شده بود و در آن به جای فناوری شارژ 90 واتی از فناوری 67 واتی استفاده شد. باید دید گوشی پوکو F6 Pro نسبت به گوشی ردمی K70 چه تغییراتی خواهد داشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین بنچمارک های گیمینگ و ماینینگ کارت گرافیک GeForce RTX 3080 Ti انویدیا را اینجا ببینید