مخبر: بیشترین تلاش دولت رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار است


مخبر: بیشترین تلاش دولت رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار است

معاون اول رئیس جمهور گفت: بیشترین تلاش و فشار دولت رسیدگی به مناطق کم‌برخودار است و جهت‌گیری بخش زیادی از برنامه‌های عمرانی و معیشتی دولت مردمی به سمت این مناطق است.

مخبر: بیشترین تلاش دولت رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار است

به گزارش راهبردمعاصر؛ محمد مخبر در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: مثل همه کارها، بخشی، جهت‌گیری است که در جهت‌گیری دولت در زمینه تحقق گفتمان عدالت نمره خوبی به مجموعه می‌دهم البته تا رسیدن اهداف دولت در بخش عدالت به نقطه مطلوب، فاصله معناداری وجود دارد.

معاون اول رئیس جمهور درباره توزیع امکانات در مناطق محروم و کمتر برخوردار، گفت: بیشترین تلاش و فشار دولت رسیدگی به مناطق محروم است؛ یعنی اکنون بخش زیادی از جه‌گیری در امور عمرانی و معیشتی بیشتر به این سمت است و به امید خدا به سرانجام می‌رسد.

محمد مخبر روز پنجشنبه- ۲۰ اردیبهشت- از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد و در نشست کارگروه نشر و کاغذ که با هدف بررسی برداشت موانع افزایش تولید کاغذ و چالش‌های حوزه کتاب‌ سیار برگزار شد، حضور یافت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ته‌ چین ورامینی یک ته چین متفاوت