نات کوین 7 روز دیگر در صرافی‌ها لیست می‌شود


نات کوین 7 روز دیگر در صرافی‌ها لیست می‌شود

نات کوین خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه در آن تاریخ لیست شدن را ۱۶ می اعلام کرد. این خبر نشان از لیست شدن توکن در صرافی‌های اوکی ایکس (OKX) و بای بیت (Bybit) می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نات کوین در کانال تگرامی کامینیوتی خود تصویری را منتشر کرده و در آن تاریخ لیست شدن را ۱۶ می اعلام کرد. این خبر نشان از لیست شدن توکن در صرافی‌های اوکی ایکس (OKX) و بای بیت (Bybit) می‌دهد.

طبق اعلام صرافی OKX کاربران می‌توانند از تاریخ 24 تا 27 اردیبهشت اقدام به استیک حداکثر چهر هزار تون کوین در این صرافی کنند. معاملات اسپات این ارز دیجیتال نیز تر تاریخ 27 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

هم‌چنین صرافی Bybit که یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در امارات متحده عربی، اعلام کرد که میم کوین مبتنی بر تلگرام یعنی نات کوین را در قسمت Pre-market لیست کرده است. این بدان معناست که کاربران اکنون می‌توانند توکن NOT را قبل از اینکه به طور رسمی برای عموم عرضه شود، روی پلتفرم Bybit معامله کنند. در کامیونیتی تلگرام نیز عکس بالا منتشر شده است که توکن نات کوین در ۱۶ می لیست می‌شود.

پیرامون این موضوع خبرهای غیر رسمی نیز از لیست شدن نات کوین در دیگر صرافی‌ها به گوش می‌خورد، یکی از این صرافی‌ها که نیاز به احراز هویت ندارد صرافی بینگ‌ایکس (BingX) است که کاربران ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع : تحلیل بازار
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رئیس اتاق ایران: داغ شهادت رئیسی و همراهانش فراموش نخواهد شد