نشانه‌هایی از ارزشمندی LTC / راز برنده بودن ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟


نشانه‌هایی از ارزشمندی LTC / راز برنده بودن ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟

ارز دیجیتال لایت کوین (LTC) دقیقاً به هدف اولیه خود پایبند است؛ یعنی تبدیل شدن به ابزاری سریع و ارزان برای پرداخت. به همین دلیل، LTC یک بار دیگر در حوزه انتقال وجوه ثابت کرد که برنده است. شبکه لایت کوین کارمزدهای نسبتا کمی دارد، در حالی که امنیت رو به رشدی را از طریق ماینینگ ارائه می دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ارز دیجیتال لایت کوین حتی در مقایسه با بیت کوین (BTC) یکی از فعال ترین سکه‌ها در BitPay است (بیت‌پی bitpay.com یک برنامه رمزنگاری برای پرداخت با رمزارزها و پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده است؛ یک کیف پول برای خرید، ذخیره و مبادله رمزارزها). تنها دو سال پیش، ارز دیجیتال لایت کوین 25 درصد از پرداخت‌ها را در معاملات BitPay دارا بود و از آن زمان به بعد سهم خود را افزایش داده است.

نشانه‌هایی از ارزشمندی LTC / راز برنده بودن ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟

ارز دیجیتال لایت کوین همچنین در اکثر صرافی‌های بزرگ معامله می‌شود و می‌توان از آن برای جابجایی وجوه بین کیف پول‌ها استفاده کرد. در حالی که موارد استفاده از ارز دیجیتال لایت کوین در گذشته افزایش یافته است، اما به روشی نسبتاً روشن و قابل ارزیابی نیز معامله می‌شود و به عنوان یک ابزار پرداخت قابل پیش‌بینی و امن عمل می‌کند.

ارز دیجیتال لایت کوین LTC مورد توجه سرمایه‌گذاران بزرگ است؟

ارز دیجیتال لایت کوین زمان نگارش این گزارش در محدوده 81.8 دلار معامله می‌شود و از چند اصلاح اخیر، جان سالم به در برده است. در دوره رشد جدید بازار، LTC به سود بزرگی نرسیده است، در مقابل نیز از اصلاحات عمیق نیز دور مانده است.

در حالی که ارز دیجیتال لایت کوین برای خرج کردن راحت است، علائم انباشت نیز وجود دارد. LTC یکی از اولین دارایی‌هایی بود که از طریق صندوق‌های Grayscale به جریان اصلی رسید و مورد توجه واقع شد. در ادامه نیز نشانه‌های روشنی از افزایش ذخایر LTC توسط Grayscale مشاهده می‌شود.

نشانه‌هایی از ارزشمندی LTC / راز برنده بودن ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟

BitPay محرکی برای پذیرش ارز دیجیتال لایت کوین

Litecoin در اکثر کیف پول‌ها موجود است، اما فقط برخی از برنامه‌ها برای هزینه‌های مبتنی بر وب فعال هستند. بیت‌پی با ارائه راه‌هایی برای خرج کردن سکه در اکوسیستم اینترنت، گردش ارز دیجیتال لایت کوین را تسهیل می‌کند. کارت‌های هدیه و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی، راه‌های خاصی هستند که بیت‌پی گزینه لایت کوین را برای آنها در دسترس قرار می‌دهد.

از آوریل 2024، بیش از 37 درصد از تمام پرداخت‌های ارز دیجیتال لایت کوین از طریق کیف پول بیت‌پی انجام می‌شود. Trust Wallet و Exodus نیز به دلیل ویژگی‌های کاربر پسندشان مهم هستند. این دو کیف پول 45 درصد از کل انتقالات سکه LTC را تشکیل می‌دهند. جامعه کوچکی از کاربران هنوز به کیف پول Litecoin Core وفادار مانده‌اند و کمتر از 3٪ از کیف پول Coinbase استفاده می‌کنند.

BitPay همچنین شبکه Litecoin را با اتصال صاحبان آن با صدها کسب و کار در انتخاب رو به رشد خود افزایش می‌دهد. بیت‌پی قصد دارد پتانسیل پرداخت کریپتو را با اکوسیستم فین‌تک گسترده‌تر، متحد کند و موارد استفاده مناسب را برای مجموعه دارایی‌های خود بیابد. اخیرا، BitPay همچنین با MoonPay همکاری کرد تا گزینه‌های بیشتری برای هزینه‌های فیات اضافه کند.

بیت‌پی بیش از 341 هزار تراکنش رمزنگاری را در سه ماه گذشته و بیش از 54 هزار تراکنش تنها در ماه آوریل انجام داده است. BitPay این تراکنش‌ها را به کالاها و خدمات واقعی متصل می‌کند، حتی اگر این تعداد در مقایسه با فعالیت کلی شبکه نسبتاً کم باشد.

نشانه‌هایی از ارزشمندی LTC / راز برنده بودن ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟

جامعه لایت کوین گردش معاملات فعال را به ارمغان می‌آورد

جامعه لایت کوین ترکیبی از دارندگان طولانی مدت و کاربران فعال است. حدود 30 درصد از عرضه LTC در یک دوره 24 ساعته فعال است. به صورت ساعتی و به شکل متوسط ​​نزدیک به 10 هزار تراکنش در شبکه آن وجود دارد. LTC نیز پس از تولید اولین 75 میلیون سکه توسط ماینرها نسبتاً کمیاب ارزیابی می‌شود. حدود 9 میلیون سکه برای تولید باقی مانده است که شامل یک سری نصف شدن هر چهار سال یکبار خواهد بود. لایت کوین در حال حاضر 11 سال را بدون قطع شدن شبکه یا حملات قابل توجهی پشت سر گذاشته و قابلیت مورد اطمینان بودن خود را ثابت کرده است. به همین دلیل، لایت کوین به عنوان یک انتخاب ترجیحی برای تراکنش های میان رده، معمولاً با ارزش حدود 108 LTC عمل می‌کند. این شبکه همچنین چندین تراکنش کوچک در حدود 1 LTC را انجام می‌دهد. علاوه بر تولید LTC، ماینرها از بلاک چین Dogecoin (DOGE) نیز پشتیبانی می‌کنند که در آن کل DOGE تولید شده محدود نیست.

آدرس‌های فعال لایت کوین قدرت می‌گیرند

آدرس های فعال ارز دیجیتال لایت کوین به روند بازار پاسخ مناسب می‌دهند. از ابتدای سه ماهه دوم، شبکه لایت کوین به طور متوسط ​​حدود 300 هزار کیف پول فعال روزانه دارد که در فعالیت های روزانه افزایش یافته است. در فعال ترین روز سال 2024، بیش از 1.3 میلیون کیف پول فعال بود که همزمان با اوج ارزش گذاری بازار بود.

یکی دیگر از نشانه‌های سلامت شبکه، فعالیت ماینینگ است. میانگین هش‌ریت لایت‌کوین در 12 ماه گذشته حدود 30 درصد افزایش یافته و از یک پتاهش در ثانیه فراتر رفته است.

شبکه لایت کوین برای استخراج حتی با قیمت فعلی بازار سودآور است و به ماینرها پاداش ارزنده‌ای ارائه می‌کند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تعرفه‌های برق برای استخراج‌کنندگان رمزارز مانعی برای سرمایه‌گذاری نیست