گلعلی بابایی: در «ماه تمام» از بلندپروازی و زیاده‌گویی پرهیز کردم


گلعلی بابایی: در «ماه تمام» از بلندپروازی و زیاده‌گویی پرهیز کردم

نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس گفت: در کتاب «ماه تمام» سعی کردم از بلندپروازی و زیاده گویی پرهیز کنم.

گلعلی بابایی: در «ماه تمام» از بلندپروازی و زیاده‌گویی پرهیز کردم

گلعلی بابایی در گفت وگو با ایران اکونومیست با بیان اینکه کتاب ماه تمام در رابطه با زندگی شهید محمد ابراهیم همت از کودکی تا شهادت است، اظهار داشت: ۵۰ درصد از محتوای کتاب از صحبت ها، سخنرانی ها و جلسات این شهید والا مقام است که به قدری تازگی دارد که اگر این کتاب را بخوانید، فکر می کنید این سخنان را شهید همت هفته گذشته گفته است.

وی افزود: شهید همت یک فرمانده مردمی، خاکی و زمینی بود. در این کتاب به نحوه زندگی، ارتباط وی با خانواده و روایت هایی از زندگی وی به نقل از پدر، مادر، همسر و دوستان پرداخته شده است.

نویسنده کتاب ‌های دفاع مقدس تصریح کرد: نثر کتاب به صورت سوم شخص و دانای کل است.

بابایی خاطرنشان کرد: کتاب ماه تمام با ۶۲۰ صفحه، ۱۷ اسفند سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد شهید همت منتشر و روانه بازار نشر شد و در مدت کوتاهی به چاپ دوم رسید و اکنون در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چند کتاب در حوزه ایثار و شهادت نوشته است و کدام کتابش را بیشتر دوست دارد، گفت: تاکنون ۴۵ کتاب در حوزه ایثار و شهادت به رشته تحریر درآورده ام و همه کتاب هایم را دوست دارم.

کتاب های هم پای صاعقه، ضربت متقابل، کوهستان آتش، زمین های مسلح، شراره های خورشید، تانک های خاکی از جمله آثار بابایی در حوزه ایثار و شهادت است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس| تغییر چهره جمشید هاشم‌پور در بوشهر