سپاه در 16 استان برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت


سپاه در 16 استان برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: سپاه در ۱۶ استان در بحث موادمخدر مسئولیت گرفت‌ تا این معضل را برطرف کنیم، چون ما در سرزمینی زندگی می کنیم که برای بقا و سر پا ماندن آن خون‌ها ریخته شده است.

سردار سیدضیاء الدین حزنی امروز در همایش سراسری طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثارالله اظهارکرد: همه ملت ایران اعم از آنهایی که عضو بسیج هستند و آنهایی که بسیجیان را پشتیبانی می‌کنند، بسیجی هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ایران از لحاظ ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استفاده نشده در رتبه اول جهان قرار دارد و طبق آمار جهانی هفت درصد ثروت خدادادی در ایران است.

وی افزود: ما باید ابتدا مشکل بیکاری، اعتیاد و مشکل طلاق را در جامعه حل کنیم. ما به‌عنوان یک کشور اسلامی نباید آمار طلاقمان بالا باشد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات حل شود. ما در سپاه باید به همه دولت‌ها، چه هم‌فکر و چه غیر هم‌فکر کمک کنیم و به مردم نفع برسانیم.

حزنی بیان کرد: سپاه در ۱۶ استان در بحث موادمخدر مسئولیت گرفت‌ تا این معضل را برطرف کنیم، چون ما در سرزمینی زندگی می کنیم که برای بقا و سر پا ماندن آن خون‌ها ریخته شده است.

سپاه در 16 استان برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت

وی تصریح کرد: مردم ایران گنج‌های پنهانی هستند که امام خمینی (ره) آنها را کشف کرد چون هر چه ما وظایف‌مان را به درستی انجام نمی‌دهیم آنها به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند.

حزنی خاطرنشان کرد: سپاه هیچ مسئولیتی در قبال محرومیت زدایی ندارد؛ سپاه مسئول امنیت کشور است، اما رسالت پاسداری ما ایجاب می‌کند که با مردم، برای مردم و همراه مردم باشیم. برای هر کسی که دلش برای مردم می‌سوزد بن‌بستی وجود ندارد، باید هر کاری کنیم تا مشکلات مردم حل و آنان خوشحال شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!