آمادگی خدمات رسانی سازمان ثبت احوال استان تهران در روز جمعه


آمادگی خدمات رسانی سازمان ثبت احوال استان تهران در روز جمعه

مدیرکل سازمان ثبت احوال استان تهران گفت: در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اداره ثبت احوال شهر تهران و دیگر حوزه‌های انتخابیه تهران فعال است تا اگر اشکالی در مدارک هویتی افراد باشد یا حتی نیاز به تعویض باشد، اقدام لازم انجام شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمود محمدی جوزانی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه این سازمان جهت تسهیل در برگزاری انتخابات و برای رفاه حال شهروندان، وظایفی را بر عهده دارد، اظهار کرد: اقداماتی در جهت تسهیل مشارکت مردم از جمله تعویض و ارسال شناسنامه ظرف ۲۴ ساعت در دستور کار ثبت احوال استان قرار گرفته است.

وی در خصوص اینکه تمام ادارات ثبت احوال در مناطق ۵ گانه تهران و اداره کل در روز انتخابات آماده خدمت رسانی است، افزود: همکارانم در روز جمعه در این ادارات آماده خدمات‌رسانی هستند.

مدیر کل ثبت احوال استان تهران استفاده از دیگر مدارک هویتی مورد نیاز برای شرکت در انتخابات روز جمعه را بلامانع دانست و ادامه داد: در قانون جدید انتخابات و همچون دور اول انتخابات، علاوه بر شناسنامه و کارت ملی، برخی از مدارک هویتی مانند پاسپورت، گواهینامه و کارت پایان خدمت نیز مورد قبول است.

به گزارش ایرنا، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است و ۲۱ اردیبهشت امسال این مرحله از انتخابات در این ۲ حوزه برای انتخاب ۱۷ نماینده برگزار می‌شود.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصمیم تعطیلی لیگ برتر با سازمان لیگ است