آسمان کدام استان‌ها بارانی است؟


آسمان کدام استان‌ها بارانی است؟

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین وضعیت جوی ترافیکی بیانگر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، است، همچنین در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های مهرویلا و کمال شهر و در آزادراه ساوه - تهران محدوده احمدآباد مستوفی و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

آسمان کدام استان‌ها بارانی است؟

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی را برای روز پنج‌شنبه -۲۰ اردیبهشت‌ ماه - اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند و تردد روان در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) در جریان است. ضمناً محور فیروزکوه دارای بارش باران، محورهای هراز و چالوس دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی بیانگر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، است، همچنین در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های مهرویلا و کمال شهر و در آزادراه ساوه - تهران محدوده احمدآباد مستوفی و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی حکایت دارد.

محور مسدود شریانی؛ محور ساری - کیاسر، خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم‌آباد - کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد - پل زال انجام می‌شود. همچنین محورهای مسدود غیر شریانی به ترتیب؛ هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، اسپکه - بمپور، یزد - دربید، حاجی‌آباد - آهنگران، سروآباد - پاوه و رباط پشت بادام - بیاضه هستند.

بیشتر بخوانید



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی مخبر