8 کشته و زخمی در حوادث ترافیکی خوزستان


8 کشته و زخمی در حوادث ترافیکی خوزستان

به گزارش رکنا، عارف شرهانی اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه پژو پارس که ساعت ۲:۱۰ امروز (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در محور شیبان - ویس رخ داد، یک مرد و یک زن کشته شدند.همچنین در این حادثه یک مرد ۲۵...

به گزارش رکنا، عارف شرهانی اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه پژو پارس که ساعت ۲:۱۰ امروز (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در محور شیبان - ویس رخ داد، یک مرد و یک زن کشته شدند.همچنین در این حادثه یک مرد ۲۵ ساله مصدوم شد.

دکتر افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز گفت: روز گذشته (۱۹ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گزارشی مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پژو ۴۰۵ در مینوشهر، روبه‌روی باغ فردوسی (جاده اسب‌دوانی) اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک جوان ۱۹ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت. همچنین در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهرستان آبادان منتقل شدند.

پورآسترکی رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان نیز گفت: روز گذشته در پی دریافت گزارش از سوی اورژانس ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده و واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در محور مسجد سلیمان - اندیکا، یک تیم از نجاتگران پایگاه امام موسی کاظم (ع) بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که به علت انحراف خودروی ۲۰۶ اتفاق افتاده بود، متاسفانه یک نفر فوت شد که با تلاش نجاتگران از خودرو رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

پورآسترکی بیان کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت قوانین عبور و مرور، چنانچه در جاده‌های مواصلاتی دچار حادثه شدند بلافاصله با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر به شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.


8 کشته و زخمی در حوادث ترافیکی خوزستان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و عبداللهیان وزیر خارجه ایران در سانحه بالگرد درگذشتند