سفر دولت مردمی به قم / در حال بروزرسانی است


سفر دولت مردمی به قم / در حال بروزرسانی است

رییس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در دومین سفر استانی سال ۱۴۰۳ برای بررسی روند اجرای مصوبات سفر دور نخست، بازدید میدانی از طرح‌های در حال اجرا و بهره‌برداری از چندین طرح اقتصادی و عمرانی، مهمان مردم دیار «کریمه اهل بیت» شد.

سفر دولت مردمی به قم / در حال بروزرسانی است

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایرنا؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به قم در گلزار مطهر شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رییس جمهور سپس به زیارت مضجع شریف حرم مطهر بانوی کرامت مشرف شد و ضمن زیارت قبور علما با زائران حرم بدون تشریفات دیدار کرد.

سفر رییس جمهور به قم در حالی رقم خورد که این استان در حوزه مسکن توانسته از ۶۳ هزار واحد تکلیف شده فراتر رود و اکنون ۷۱ هزار واحد در این استان در حال ساخت است.

استان قم توانمندی‌ ویژه‌ای در حوزه صنعت و معدن دارد و یکی از کانون‌های تولید، تجارت و قطب‌های صنعتی ایران است؛ مردمان شهر کریمه اهل بیت با فرصت‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی بسیار، امروز و فردا میزبان رئیس‌جمهور مردمی هستند. آیت الله رییسی در این سفر افزون بر شرکت در برنامه های مهم چندین طرح مهم اقتصادی را افتتاح خواهد کرد.

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عیسی زارع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه و علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

۰۸:۴۱ - رییسی: دولت به رفاه مردم در فضای مجازی توجه دارد/تاکید بر افزایش سرعت اینترنت

رییس جمهور با اشاره به بهره‌مندی ۲۵ میلیون نفر از شبکه فیبرنوری و اینکه همه مردم باید از زیرساخت‌های مهم ارتباطی بهره‌مند شوند، گفت: تکمیل فیبرنوری در همه نقاط کشور یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است و این دولت به رفاه مردم در فضای مجازی توجه دارد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه فیبر نوری قم، افزود:‌ قرار گرفتن ۷.۵ میلیون خانوار کشور زیر پوشش شبکه فیبرنوری، خبر امیدبخشی است و باید تمام مردم در بازه زمانی کوتاه از این زیرساخت مهم ارتباطی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: یکی از موضوع‌هایی که امروز باید مورد توجه باشد، اهمیت فضای مجازی در زندگی روزمره مردم است؛ در زمان حاضر ۲۵ میلیون نفر از مردم کشور از شبکه فیبر نوری برخوردار شده‌اند.

رییس جمهوری ادامه داد: امروز کسب‌وکارها، انتقال دانش، ارتباطات اداری، سازمانی، مالی و غیره بر بستر فضای مجازی قرار گرفته‌ است و بر همین اساس رفاه مردم در فضای مجازی مورد توجه است.

۰۸:۱۹ - پروژه بزرگ فیبرنوری قم با حضور رییس جمهور بهره‌برداری شد

پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌ و کارهای قم و ۶ شهر استان روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله رییسی، رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

هم‌زمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان قم، پروژه بزرگ فیبر نوری به بهره‌برداری رسید و ۴۳۵ هزار نفر از خانواده‌های قمی زیرپوشش این طرح قرار گرفتند.

۰۵:۳۰ - رییس جمهور وارد قم شد+ فیلم

رییس جمهور در پانزدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی صبح پنجشنبه وارد قم شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در ابتدای سفر خود به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رفت و ضمن قرائت فاتحه بر قبور علما، بدون تشریفات با زائران حرم دیدار و گفت و گو کرد.

گزارش در حال به روزرسانی...



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازار آتی - 1403/02/31