قمی ها صاحب خانه می شوند


قمی ها صاحب خانه می شوند

به گزارش ایران اکونومیست؛ از وزارت راه و شهرسازی، امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با سفر و حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در قم هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود. همزمان با سفر رئیس‌جمهوری در قم، هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود. این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است که شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه‌ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است. همچنین سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح «کلید به کلید»، یک هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است. در سفر امروز رئیس‌جمهوری از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید می‌کند و علاوه بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم - کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز آغاز می‌شود. بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر بلاک ساقه - باغیک به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ‌زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این روز خواهد بود. منبع: ایرنا

قمی ها صاحب خانه می شوند

به گزارش ایران اکونومیست؛ از وزارت راه و شهرسازی، امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با سفر و حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در قم هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری در قم، هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است که شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه‌ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است.

همچنین سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح «کلید به کلید»، یک هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.

در سفر امروز رئیس‌جمهوری از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید می‌کند و علاوه بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم - کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز آغاز می‌شود.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر بلاک ساقه - باغیک به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ‌زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این روز خواهد بود.

منبع: ایرنا



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تسلیت آذری جهرمی؛ خوشا به سعادت او