رییسی: 100 هزار هکتار زمین به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت/ تحویل 240 هزار واحد مسکن مهر


 رییسی: 100 هزار هکتار زمین به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت/ تحویل 240 هزار واحد مسکن مهر

به گزارش رکنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن قم، مساله مسکن و زمین را از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها یاد کرد و افزود: زمینه و ظرفیت لازم در کشور...

به گزارش رکنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن قم، مساله مسکن و زمین را از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها یاد کرد و افزود: زمینه و ظرفیت لازم در کشور برای تامین زمین موردنیاز متقاضیان و افراد واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن کاملاً فراهم است.

وی گفت: تامین مسکن دغدغه همه مدیران بخش‌های مختلف است و تامین زیرساخت‌های آن به‌صورت مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می‌شود.

رییس جمهور، ساخت مسکن را از اولویت‌های مهم دولت یاد کرد و ادامه داد: تحویل و واگذاری افزون بر هفت هزار واحد مسکونی در استان قم در راستای همین دغدغه دولت سیزدهم انجام‌گرفته‌ است.

آیت‌الله رییسی با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن روستایی، گفت: برای حل مشکل مسکن و جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در این حوزه باید کار کیفی و جهادی صورت گیرد.

وی با اشاره به برخی از تجربیات طرح مسکن مهر، عنوان کرد: دولت سیزدهم خود را متعهد به اتمام ۲۴۰ هزار مسکن مهر کرده که در دولت‌های قبلی تصویب و در دولت‌های دیگر مورد بی‌مهری قرار گرفته بود.

رییس جمهوری با بیان اینکه ساخت و تحویل مسکن در ایجاد امید میان مردم اثرگذار است، گفت: دولت خود را متعهد به ساخت ۷۱ هزار مسکن در استان قم می‌داند.

هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و زمین روز پنجشنبه در دومین سفر استانی با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد. این آمار شامل افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.

رئیس‌ جمهور در این سفر از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید کرد و افزون بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم - کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در روز نخست دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.


 رییسی: 100 هزار هکتار زمین به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت/ تحویل 240 هزار واحد مسکن مهر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خیانت انسان به طبیعت / تلف شدن یک بز وحشی با خوردن زباله‌های انسانی