برخورد با صفحات اینستاگرامی هنجار شکن در غرب استان تهران


برخورد با صفحات اینستاگرامی هنجار شکن در غرب استان تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ شاهین حسنوند در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت ها در فضای مجازی ، با رصد ماموران پلیس فتا در...

به گزارش رکنا، سرهنگ شاهین حسنوند در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت ها در فضای مجازی ، با رصد ماموران پلیس فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه اینستاگرامی در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجار شکن به دست آمد که بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس پلیس فتا، سه صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان قابل توجه را شناسایی کرده و اقدام به پاک سازی و مسدودسازی صفحات آن ها و برخورد با گردانندگان این صفحات کردند.

همچنین با گرفتن تعهد از آنان مانع از انتشار دوباره تصاویر هنجار شکنانه توسط آنان در فضای مجازی شدند.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرائم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد. لذا به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت انجام دهند.


برخورد با صفحات اینستاگرامی هنجار شکن در غرب استان تهران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!