هشدار اردوغان به منطقه درباره اسرائیل!


هشدار اردوغان به منطقه درباره اسرائیل!

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان گفت، رژیم صهیونیستی علیرغم موافقت جنبش فلسطینی حماس با آتش بس، در تلاش است تا جنگ را به کل منطقه گسترش دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه از علی اسدوف، نخست وزیر جمهوری آذربایجان در مقر ریاست جمهوری در آنکارا پذیرایی کرد.

خبر مرتبط
آغاز پایان اردوغان!/ سلطان بازی را باخت؟

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات شهرداری های ترکیه یک حقیقت را عریان کرد، رجب طیب اردوغان و حزب تحت رهبری اش دیگر یکه تاز میدان سیاست ترکیه نیستند، این گزاره قدرت مانور سلطان را محدود می کند، آن هم در شرایطی که ترکیه از چالش های اقتصادی آسیب دیده است.

رئیس جمهور اردوغان در این دیدار گفت: اسرائیل در تلاش است تا جنگ را به کل منطقه گسترش دهد. اسرائیل علیرغم موافقت حماس با آتش بس به حملات خود ادامه می‌دهد و سازمان کشورهای تُرک‌زبان می‌تواند فعالانه‌تر در رساندن کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در غزه همکاری کند.

به گزارش اسپوتنیک رئیس جمهور اردوغان همچنین میزبانی آذربایجان از کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در نوامبر سال جاری را تبریک گفت و اعلام کرد ترکیه آماده است تا تمام حمایت‌های ممکن را برای آمادگی و برپایی این کنفرانس ارائه دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فوری/ شهادت مامور پلیس در این محله تهران+ جزئیات