چند خانواده قمی امروز صاحب خانه و زمین می‌شود؟


چند خانواده قمی امروز صاحب خانه و زمین می‌شود؟

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری در قم، هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

چند خانواده قمی امروز صاحب خانه و زمین می‌شود؟

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت راه و شهرسازی، امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با سفر و حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در قم هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است که شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه‌ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است.

همچنین سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح «کلید به کلید»، یک هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.

در سفر امروز رئیس‌جمهوری از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید می‌کند و علاوه بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم - کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز آغاز می‌شود.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر بلاک ساقه - باغیک به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ‌زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این روز خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به 400 میلیون تومان افزایش یافت