پیام استاندار کرمان بمناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌ احمر


پیام استاندار کرمان بمناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌ احمر

استاندار کرمان در پیامی جایگاه رفیع هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از تلاش خالصانه و همت انسان‌ های ایثارگر و وارسته‌ ای دانست؛ که با دل‌ های سرشار از شور یاری، خلوص نیت و بی هیچ‌ گونه منت،‌ مروج باورهای انسان دوستانه‌ هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از استانداری کرمان؛ متن پیام محمد مهدی فداکار به شرح زیر است:
« به نام خدا »
هر زمان سخن از مفاهیمی چون ایثار، فداکاری، از جان گذشتگی و مهربانی به میان می‌ آید بدون تردید نام جمعیت هلال احمر به ذهن ها متبادر می شود. جایگاه رفیع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تلاش خالصانه و همت انسان‌ های ایثارگر و وارسته‌ ای است؛ که با دل های سرشار از شور یاری، خلوص نیت و بی هیچ گونه منت،‌ مروج باورهای انسان دوستانه‌ هستند.
خدمات رسانی به مردم، تسکین آلام دردمندان و مرهم نهادن بر زخم آسیب دیدگان، جلوه‌ های گرانقدری از ایثار اجتماعی، نیک اندیشی و مسئولیت پذیری خانواده هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مؤثرترین جمعیت‌ های ملی مورد توجه نهادهای بین‌ المللی خصوصاً فدراسیون بین‌ المللی جمعیت‌ های صلیب سرخ و هلال احمر است.
هلال احمر ایران توانسته است؛ بر اساس وظایف ذاتی و اصول اساسنامه ای خود و با سرلوحه قرار دادن تعالیم انسان ساز و الهی دین مبین اسلام و همسو با سیاست‌ های عالیه و بشردوستانه نظام اسلامی تلاشی در خور تحسین در جهت تحقق اهداف چهارگانه جمعیت را بعمل آورد. بدیهی است این مهم جز با همت و سعی فراوان امدادگران شجاع و داوطلبان ایثارگر جمعیت بدست نخواهد آمد.
اینجانب بدینوسیله تلاش و خدمات ارزنده تلاشگران و امدادرسانان هلال احمر استان کرمان را ارج نهاده و فرا رسیدن ۱۸ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و در سایه عنایات و توجهات حضرت حجت (ارواحنا له الفداء) با همکاری و همدلی تمامی تلاشگران عرصه احسان، بشردوستی و نیکوکاری شاهد توفیقات بیشتر و موفقیت های عظیمتری در راستای انجام مأموریت‌ ها و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عملیات امداد در ته دره محل سقوط بالگرد رئیسی+فیلم