«تنید‌گی» هایده زرین‌بال در گالری سهراب


دنیای اقتصاد : مجموعه‌ای از آثار هایده زرین‌بال در نمایشگاهی تحت عنوان «تنید‌گی» از فردا جمعه در گالری سهراب به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه دربرگیرنده ۱۰ اثر بزرگ از دوره‌های مختلف کاری این هنرمند نقاش است که یکی از این آثار دولته بوده و سه اثر نیز در ابعاد کوچک هستند.

در استیتمنت نمایشگاه به قلم شاهین ترکمن آمده است: «تضاد همواره در تاروپود زندگی ما تنیده شده است و ما را به رقصی موزون ولی پیچیده بین هستی و نیستی وادار می‌کند. بدان سان که ضربه‌ ظریف قلم روی بوم، تصاویر ساده، پیچیده و موزون ذهن نقاش را ترسیم می‌کند و او را به هستی نزدیک‌تر می‌کند. لبه‌ عدم قطعیت جایی که تضاد بین نور و سایه، خطوط وجودی ما را بین واقعیت و حقیقت مشخص می‌کند، سبب می‌شود مرز باریک بین ذات آفرینش با نابودی و نیستی را درک کنیم، تعادلی پویا که ما را به سفر خودیابی و دگرگونی دعوت می‌کند.»

نمایشگاه «تنید‌گی» ساعت ۱۶ جمعه گشایش می‌یابد و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد. ساعت بازدید همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰است و گالری یکشنبه‌ها تعطیل است. گالری‌ سهراب در خیابان سمیه، بین مفتح و رامسر، شماره ۱۴۲ قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه به مقام رفیع شهادت نائل شدند