متهم پرونده زهره فکور صبور بازداشت شد


متهم پرونده زهره فکور صبور بازداشت شد

وکیل پرونده، حسین شاهرخ اعلام کرد که متهم پرونده زهره فکور صبور بازداشت شد.

تسنیم نوشت: مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگرد‌های خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با دستور قضایی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور و شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به خاطر اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شده است.

متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد.

پیشتر نیز «حسین شاهرخی وکیل زهره فکور صبور در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتشار ویدئویی، اعلام کرد: پس از انتشار خبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی […]ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و تمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند»

پرونده جزییات محرمانه و اخلاقی دارد

وکیل زهره فکور صبور با اشاره به خبر منتشرشده درباره‌ی دستگیری فرد متهم گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور بوده است.

حسین شاهرخی گفت: فرد متهم امروز از محلی که در آن مخفی شده بود طی یک عملیات فریب دستگیر شده است.

او با بیان اینکه «برخی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است» گفت: این موارد شامل تهدید و اخاذی از زهره فکور صبور بوده است.

آقای شاهرخی گفت: احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...