شوک بزرگ مایکروسافت به گیمرها؛ استودیوهای سازنده بازی‌های Hi-Fi Rush و Redfall تعطیل می‌شوند!


شوک بزرگ مایکروسافت به گیمرها؛ استودیوهای سازنده بازی‌های Hi-Fi Rush و Redfall تعطیل می‌شوند!

به نظر می‌آید که مایکروسافت تصمیم گرفته تا استودیوهای زیرمجموعه بتسدا را سر و سامان دهد! در همین رابطه رئیس استودیوهای Xbox Games با انتشار ایمیلی به کارمندان از تعطیلی و ادغام چهار استودیو بازی‌سازی خبر داده است. استودیوهایی مانند Arkane...

به نظر می‌آید که مایکروسافت تصمیم گرفته تا استودیوهای زیرمجموعه بتسدا را سر و سامان دهد! در همین رابطه رئیس استودیوهای Xbox Games با انتشار ایمیلی به کارمندان از تعطیلی و ادغام چهار استودیو بازی‌سازی خبر داده است. استودیوهایی مانند Arkane Austin و Tango Gameworks که سازنده بازی‌های Hi-Fi Rush و Redfall بودند.

مایکروسافت به تازگی از تصمیم خود برای تعطیلی چند استودیو بازی‌سازی خبر داده است. این استودیوها شامل Arkane Austin سازنده بازی Redfall، استودیو Tango Gameworks سازنده بازی‌های Hi-Fi Rush و Tokyo: Ghostwire و استودیو Alpha Dog Games سازنده بازی موبایل DOOM می‌شود.

همچنین استودیوی Roundhouse Games با استودیوی Zenimax Online Studios، سازنده بازی The Elder Scrolls Online ادغام خواهد شد. برخی از کارمندان استودیو Arkane Austin به سایر استودیوهای شرکت Bethesda برای تکمیل سایر پروژه‌ها ملحق می‌شوند.

شوک بزرگ مایکروسافت به گیمرها؛ استودیوهای سازنده بازی‌های Hi-Fi Rush و Redfall تعطیل می‌شوند!

تکلیف بازی‌های ساخت این استودیوها چه می‌شود؟

علاوه بر این اعلام شده که مایکروسافت در حال پایان دادن توسعه بازی Redfall است اما سرورهای بازی Redfall آنلاین باقی خواهند ماند. این قضیه همچنین برای استودیو Tango Gameworks نیز صدق می‌کند.

پس از تعطیلی استودیوی Alpha Dog Games، پشتیبانی از بازی Mighty DOOM در تاریخ 17 مرداد (7 آگوست) به اتمام می‌رسد. در اوایل سال جاری، مایکروسافت 1900 کارمند را از Xbox Games و Activision Blizzard اخراج کرد.

استودیو Tango Gameworks به واسطه بازی‌های The Evil Within و Ghostwire Tokyo مشهور شد اما با موفقیت Hi-Fi Rush محبوبیت زیادی پیدا کرد. از طرفی دیگر استودیو Arkane Austin بازی Redfall را عرضه کرد که چندان موفق نبود اما این استودیو با ساخت بازی Prey و کمک در توسعه Dishonored به‌ عنوان تیمی شناخته می‌شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

با کدام نرم افزارها می‌توان احراز هویت سجام را غیرحضوری انجام داد؟