آپدیت رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ چه زمانی از راه می‌رسد؟


آپدیت رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ چه زمانی از راه می‌رسد؟

به تازگی اولین اطلاعات از رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید که کره‌ای‌ها روند توسعه نسخه بعدی رابط کاربری خودشان را روی گوشی‌های سری گلکسی S24 آغاز کرده‌اند. همچنین اطلاعاتی درباره زمان انتشار One UI 7.0 به...

به تازگی اولین اطلاعات از رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید که کره‌ای‌ها روند توسعه نسخه بعدی رابط کاربری خودشان را روی گوشی‌های سری گلکسی S24 آغاز کرده‌اند. همچنین اطلاعاتی درباره زمان انتشار One UI 7.0 به بیرون درز کرده که در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بدان پرداخته‌ایم.

روند توسعه اندروید 15 به مراحل جدیدی رسیده و در همین رابطه سامسونگ کار روی نسل بعدی رابط کاربری خودش را آغاز کرده است. بر اساس گزارش sammobile به تازگی شنیده می‌شود که توسعه آپدیت One UI 7.0 سامسونگ برای گوشی گلکسی S24 استارت خورده است.

آپدیت رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ چه زمانی از راه می‌رسد؟

چندی پیش، گوگل نسخه بتای جدید اندروید 15 را منتشر کرد. پس از آن سامسونگ توسعه رابط کاربری One UI 7.0 را برای Galaxy S24 آغاز کرده است. البته باید توجه داشته باشید که توسعه این رابط کاربری اختصاصی سامسونگ به تازگی آغاز شده و حدود 6 ماه تا زمان عرضه نهایی فاصله داریم.

در همین رابطه تصاویری از فرمور بتا منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال آزمایش رابط کاربری جدید خودش روی گوشی Galaxy S24 Ultra بوده است. این فرمور با نام S928BXXU2BXE2 منتشر شده است.

بر اساس اعلام کاربران حرف چهارم سمت راست نام این فرمور از A به B تغییر کرده و این تغییر فقط برای آپدیت‌های اساسی One UI اتفاق می‌افتد. آپدیت جدید برای Galaxy S24 Ultra در منطقه اروپا (EUX) منتشر شده و نسخه مخصوص مناطق دیگر مناطق ممکن است به زودی روی سرورهای سامسونگ قرار بگیرد.

همچنین توسعه آپدیت One UI 7.0 ممکن است به زودی برای سایر دستگاه‌های رده بالای Galaxy آغاز شود. همچنین شایعه شده که آپدیت اندورید ۱۵ سامسونگ با رابط کاربری One UI 7.0 حوالی اواسط پاییز ۱۴۰۳ برای دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ منتشر خواهد شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!