لندکروزی میلیاردی توقیف شد / در هرمزگان رخ داد


لندکروزی میلیاردی توقیف شد / در هرمزگان رخ داد

به گزارش رکنا، به گزارش سردار جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر عباس حین گشت زنی در خیابان ترمینال به یک دستگاه خودرو سواری...

به گزارش رکنا، به گزارش سردار جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر عباس حین گشت زنی در خیابان ترمینال به یک دستگاه خودرو سواری لندکزوز مشکی رنگ که در حال تردد بوده مشکوک و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی خودروی مذکور را متوقف و با بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودرو فاقد مدارک گمرکی است و به صورت قاچاق در حال تردد است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این خودرو را 200 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جاویدان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی و مناسب صورت گیرد.


لندکروزی میلیاردی توقیف شد / در هرمزگان رخ داد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اختلاف سنی زیاد مهدی کوشکی و زن چهارمش محیا مهدی زاده ! / حیرت می کنید !