در مسکو اعلام شد اگر فرانسوی ها در اوکراین ظاهر شوند، هدف نیروهای روسی قرار خواهند گرفت


در مسکو اعلام شد اگر فرانسوی ها در اوکراین ظاهر شوند، هدف نیروهای روسی قرار خواهند گرفت

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در خصوص اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اعزام نیرو به اوکراین، اعلام کرد، در صورتی که فرانسوی‌ها در منطقه درگیری ظاهر شوند، هدف نیروهای مسلح روسیه تلقی خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اعزام نیرو به اوکراین، گفت: "خود مکرون نشان داده هدف از این لفاظی ها ایجاد نوعی "ابهام استراتژیک" در روسیه است. ما باید او را ناامید کنیم، و نقشه هایش را بی نتیجه بگذاریم، برای ما وضعیت بیش از حد قطعی و مشخص است. ما از مدت ها پیش وضعیت را تعیین ومشخص کردیم. اگر فرانسوی ها در منطقه درگیری ظاهر شوند، قطعا به هدفی برای نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهند شد. به نظر من پاریس شواهدی برای این موضوع دارد و می داند چه اتفاقی می افتد."
پیش از این، مکرون در مصاحبه با نشریه اکونومیست گفته بود که در صورت عبور روسیه از خطوط مقدم جبهه و درخواست از سوی اوکراین، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی کند. به گفته وی، "بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا" با رویکرد فرانسه در مورد اعزام احتمالی نیرو موافقت کردند. پیش از این، گزارش شده بود که رهبر فرانسه در ماه فوریه در بین جمعی گفته است که "امسال" او "باید بچه ها را به اودسا بفرستد."

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زنده ماندن در جنگل این داستان خوردن انبه با فلفل نمکی خوشمزه !